پیام تبریک رییس آموزش و پرورش شهرستان البرز به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار

قزوین(پانا)-علی عباسیان رییس آموزش و پرورش شهرستان البرز با صدور پیامی ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۵۰۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رییس آموزش و پرورش شهرستان البرز به مناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار

متن کامل پیام علی عباسیان به شرح زیر است

بسم الله الرحمن الرحیم

بر اساس مبانی دینی و ارزشی، دفاع از آرمان های جامعه اسلامی امری محترم و مقدس است.پاسداری و دفاعی که در عرصه های مختلف نظامی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... خودنمایی می کند.

قطعا شکل دهی سپاه پاسداران از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اقدامی ارزشمند و در خور توجه بود که با حمایت قاطع مقام معظم رهبری تداوم یافت.

سپاه پاسداران در واقع نمونه ای والا از نیرویی خالص، خدوم ، حامی مظلومان و محرومان و مدافع واقعی حقوق ضعیفان است و توانسته علاوه بر ظرفیت های داخلی ، در سطح بین المللی به ایفای نقش بپردازد و هرگز بدخواهان و دشمنان قسم خورده ملت ایران نمی توانند با طرح های پوشالی خللی در نقش پررنگ و ارزشمند سپاه پاسداران وارد آورند.

اینجانب سوم شعبان سالروز میلاد با سعادت سید الشهدا ، حضرت امام حسین علیه‌السلام و روز پاسدار را به تمامی پاسداران شریف، صبور و مقاوم خصوصا پاسداران شریف سپاه ناحیه مقاومت امام رضا (ع) شهرستان البرز و فرماندهی محترم آن ،جناب سرهنگ طاهرخانی و سایر کارکنان این ناحیه مقاومت در حوزه های محلات و بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی شهرستان البرز که الحق و والانصاف در تمامی برنامه ها و مراسمات مذهبی و مناسبتی که احساس حضور این عزیزان شده است با تمام توان و قوای خویش و با رأفت و مهر مثال زدنی پای کارآمده اند.
از جمله برنامه هایی که می توان به آن اشاره کرد : رزمایش کمک های مومنانه، برگزاری برنامه های مختلف جهاد تبیین، مراسم بزرگ دختران فاطمی حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مراسم استقبال از شهدای گمنام در سطح مدارس، جشن نونهالان گام دوم انقلاب، مراسم بزرگ اجرای سرود سلام فرمانده ودیگر برنامه های بزرگ فرهنگی وتربیتی و علمی می باشد.
اینجانب، صمیمانه از تلاش و همکاری تمامی این مجموعه دلسوز نظام کمال تشکر و قدردانی را می نمایم .
امیدوارم در سایه امنیت حاصل از تلاش این عزیزان شاهد رشد و بالندگی کشور عزیزمان ایران باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار