پیام تبریک استاندار قم به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار و جانباز

قم (پانا)- استاندار قم در پیامی، فرارسیدن سوم و چهارم ماه شعبان مصادف با روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۵۰۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک استاندار قم به مناسبت فرارسیدن روز پاسدار و جانباز

متن پیام سید محمدتقی شاهچراغی، استاندار قم، به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

«سالروز ولادت با سعادت سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و «روز پاسدار» و فرخنده زاد روز علمدار بزرگ عرصه ایثار و فداکاری حضرت ابوالفضل العباس(ع) و »روز جانباز» را به همه پاسداران و جانبازان پر افتخار میهن عزیز اسلامی خصوصاً پاسداران و جانبازان غیور و سرافراز استان قم تبریک عرض می‌کنم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیلات مبارکی است که با درایت و روشن بینی امام عارفان و مقتدای انقلاب اسلامی و برای حفظ و صیانت و پاسداری از آرمان های انقلاب اسلامی شکل گرفت و به تعبیر رهبری فرزانه، برکات آن برای کشور ماندگار و همیشگی است. شجره طیبه متصل به اقیانوس بیکران ملت، امید مستضعفان و مظلومان عالم و خار چشم دشمنان، که در طی این سال ها همچون دژی مستحکم و استوار و با صلابت، در برابر تمامی توطئه ها و تهدیدات ایستادگی کرده است.

روز جانباز نیز روز انسان های بزرگ و شایسته ای است که به عنوان مظهر شجاعت و ایثار و از خودگذشتگی و نماد عزت، افتخار و جاودانگی ملت بزرگ ایران، پرچم خونین انقلاب حسینی را با نثار جان خود به اهتزاز در آورده‌اند. شاهدان زنده ای که تقدیر و مشیت الهی بر آن شد تا در کارزار جهاد و شهادت، از قافله شهداء باز مانده تا وجود پر خیر و برکتشان مایه عزت و سربلندی برای نسل های بعدی باشد.

ضمن تبریک خجسته اعیاد شعبانیه، به مقام شامخ شهدا وایثارگران سرافراز انقلاب اسلامی به ویژه فرمانده شجاع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کرده و عزت، اقتدار و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را تحت توجهات حضرت ولی عصر و در پرتو انوار قدسی و تابناک بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و فرامین مقام معظم رهبری، از درگاه ایزد منان مسالت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار