تیم فوتبال کارکنان آموزش و پرورش رودهن قهرمان جام فجر مسابقات شرق استان تهران شد

رودهن(پانا) - کارشناس تربیت آموزش و پرورش رودهن از قهرمانی تیم کارکنان آموزش و پرورش رودهن در مسابقات فوتبال جام فجر ویژه کارکنان اداری ادارات شرق استان تهران، در راستای ایجاد روحیه ورزشی و سلامتی در بین کارکنان و پاسداشت ایام پیروزی انفلاب اسلامی، خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
تیم فوتبال کارکنان آموزش و پرورش رودهن قهرمان جام فجر مسابقات شرق استان تهران شد

علی شیبک کارشناس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش رودهن و مسئول تیم فوتبال کارکنان این اداره گفت: مسابقات فوتبال کارکنان اداری شرق استان تهران با عنوان جام فجر و با حضور سه منطقه رودهن، پردیس و بومهن برگزار شد. این دوره از بازی‌ها شامل ۱۲ تیم در چهار گروه سه تایی و مقرر بود از هر گروه یک تیم به مرحله بعد صعود کند، همچنین میزبان برگزاری این مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن بود.

وی افزود: تیم کارکنان آموزش و پروش رودهن در این دوره از بازی‌ها با موفقیت‌های پی درپی موفق شد جام قهرمانی این دوره از مسابقات را که با عنوان جام فجر نام گذری شده بود، از آن خود کند و در بازی آخر تیم‌ شهرداری پردیس را شکست دهد؛ همچنین در مراسم مسابقه پایانی مسئولین شهری و آموزش و پرورش حضور داشتند و همزمان جشن قهرمانی برگزار شد.

شیبک عنوان کرد: برگزاری و حضور در فعالیت‌های ورزشی به ویژه برای کارمندان و کارکنان اداری ادارات علاوه بر ایجاد شادی و نشاط، در تامین سلامتی و تحرک آنان بسیار مفید واقع می‌شود و اگر به طور منظم در برنامه‌کاری اداره‌ها قرار بگیرد مسلما در ارتقای سلامتی کارکنان موثر خواهد بود ضمن اینکه تنوع رشته‌های ورزشی را هم‌ می‌توان به آن اضافه کرد که بر جذابیت مسابقات افزوده شود و کارکنان اداری بیشتری را بتوان بر اساس علایق‌شان جذب کرد.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار