کشف 836 کیلو موادمخدر از یک کامیون در فردوس

بیرجند (پانا) - فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت ماموران انتظامی شهرستان فردوس، 836 کیلوگرم مواد مخدر تریاک و حشیش کشف و 2 سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

کد مطلب: ۱۳۴۹۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
کشف 836 کیلو موادمخدر از یک  کامیون در فردوس

سردار ناصر فرشید بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان فردوس اخباری مبنی بر این که سوداگران مرگ یک محموله مواد مخدر از مرزهای شرقی کشور وارد کرده و قصد انتقال آن به شهرهای مرکزی کشور را دارند دریافت کردند که پیگیری موضوع و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر را در دستور کار خود قرار دادند.

به گفته وی مأموران انتظامی شهرستان فردوس هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل بار خاک معدنی مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در بازرسی از کامیون، 497 کیلوگرم تریاک و 339 کیلوگرم حشیش که مجموعاً 836 کیلوگرم است و به طرز ماهرانه ای داخل بار آن جاساز شده بود را کشف کردند و در این رابطه 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

سردار فرشید با اشاره به این که از ابتدای سال جاری بالغ بر 37 تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف شده است؛ تصریح کرد: طی همین مدت 750 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در این زمینه بیش از 800 نفر خرده فروش و 70 نفر معتاد متجاهر دستگیر شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار