راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی نوروزی در خوسف

بیرجند (پانا)- فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان خوسف گفت نوروز فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و گردشکری شهرستان خوسف است و در این راستا بازارچه صنایع دستی نوروزی در ورودی خوسف راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۹۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی نوروزی در خوسف

محمدعلی ایمانی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر افزود : شهرستان خوسف به‌عنوان شهرستان فرهنگی در کشور مشهور است و باید بیش‌ازپیش از فرصت نوروز برای جذب مسافران نوروزی بهره گرفت.

وی با تأکید بر استفاده از همه ظرفیت‌ها و امکانات در راستای خدمات‌دهی مطلوب در ایام سفر، افزود: شهرستان خوسف ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی بی‌نظیری دارد و این ایام فرصتی برای بروز خلاقیت‌ها و استعدادها در معرفی این ظرفیت‌هاست

ایمانی ادامه داد: باید از تجربیات این ستاد در سال‌های گذشته استفاده و آسیب‌های سال گذشته در این حوزه شناسایی و مرتفع شود.

وی با اشاره به افزایش ترددها و مسیر ارتباطی بودن شهرستان خوسف و پیش‌بینی این موضوع در راستای عدم مشکل در مسیر رفت و آمدها خاطرنشان کرد: مباحث مربوط به حمل‌ونقل، محدود به جاده‌های ترانزیتی نشده و پیش‌بینی زیرساخت‌های محورهای روستایی نیز صورت پذیرد.

علی صالحی مسئول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خوسف ضمن تقدیر از خدمات ارزنده اعضاء ستاد هماهنگی سفر در نوروز و تابستان 1401 گفت: در طی ایام نوروز برنامه‌های فرهنگی - ورزشی متناسب با ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

صالحی افزود: بازارچه صنایع‌دستی در ورودی شهر خوسف با معرفی آثار تاریخی و زندگی عشایری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ضمن تشکیل کمیته‌های 10 گانه ستاد خدمات سفر، اعضاء ستاد نسبت به ارسال برنامه‌های ویژه خود قبل و در ایام نوروز برای جمع بندی به دبیرخانه ستاد خدمات سفر اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار