کارگاه آموزشی رضا میرکریمی و یونس شکرخواه در جشنواره میراث‌فرهنگی

تهران (پانا) - یونس شکرخواه، رضا میرکریمی، جاسم غضبان‌پور و علی شاه‌محمدی در نخستین جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی در یزد چهار کارگاه آموزشی برگزار می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۸۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی رضا میرکریمی و یونس شکرخواه در جشنواره میراث‌فرهنگی

همزمان با برگزاری نخستین جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی در شهر جهانی یزد، یونس شکرخواه (پژوهشگر روزنامه‌نگاری)، سیدرضا میرکریمی (کارگردان سینما)، جاسم غضبان‌پور (عکاس میراث فرهنگی) و علی شاه‌محمدی (فیلمنامه نویس) کارگاه آموزشی برگزار می‌کنند.

سیدرضا میرکریمی نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان صاحب نام کشورمان در اولین کارگاه از مجموعه کارگاه های آموزشی نخستین جشنواره ملی میراث فرهنگی با کارگاه انتقال تجربه فیلم یه حبه قند به مباحث فیلم‌نامه نویسی، کارگردانی، بازیگردانی و انتخاب لوکیشن این فیلم می‌پردازد.

کارگاه رضا میرکریمی روز جمعه ۲۸ بهمن در دو سانس ساعت ۱۴ تا ۱۶ و ۱۶:۲۰ تا ۱۸:۲۰ فقط به صورت حضوری و در محل کتابخانه مرکزی یزد برگزار می شود.

یونس شکرخواه، استاد دانشگاه، روزنامه نگار با سابقه و پژوهشگر روزنامه نگاری آنلاین در دومین کارگاه از مجموعه کارگاه های آموزشی جشنواره ملی میراث فرهنگی با کارگاه حلقه‌های مفقوده در زنجیره آگاهی عمومی و اشتیاق برای حفظ میراث فرهنگی به مباحث نظری و عملی ارتباط رسانه و میراث فرهنگی می‌پردازد.

کارگاه یونس شکرخواه روز شنبه ۲۹ بهمن ١۴٠١ در دو سانس ساعت ۹ تا ۱۱و ۱۱:۲۰ تا ۱۳:۲۰ به صورت حضوری در محل کتابخانه مرکزی یزد و همزمان بصورت آنلاین برای علاقه مندان سراسر ایران برگزار می شود.

جاسم غضبان‌پور عکاس اجتماعی، جنگ و میراث‌فرهنگی در سومین کارگاه از مجموعه کارگاه های آموزشی جشنواره ملی میراث فرهنگی با کارگاه عکاسی از بناهای تاریخی به مباحث نظری و عملی عکاسی برای میراث فرهنگی از طریق معماری می پردازد.

کارگاه این عکاس و پژوهشگر عکاسی روز شنبه ۲۹ بهمن در دو سانس ساعت ۱۴ تا ۱۶ و ۱۶:۲۰ تا ۱۸:۲۰ به صورت حضوری در محل کتابخانه مرکزی یزد و همزمان به صورت آنلاین برای علاقه مندان سراسر ایران برگزار می شود.

علی شاه‌محمدی، دانش آموخته کارگردانی فیلم از دانشگاه سنت لوکاس بلژیک در چهارمین کارگاه از مجموعه کارگاه های آموزشی جشنواره ملی میراث فرهنگی با کارگاه ساختار سه پرده‌ای در فیلم‌نامه نویسی به آموزش مهمترین و فراگیر ترین ساختار و الگوی فیلم نامه در سینمای جهان می پردازد.

کارگاه این کارگردان سینما روز یکشنبه ۳۰ بهمن در دو سانس ساعت ۹ تا ۱۱ و ۱۱:۲۰ تا ۱۳:۲۰ به صورت حضوری در محل کتابخانه مرکزی یزد و همزمان بصورت آنلاین برای علاقه مندان سراسر ایران برگزار میشود. لینک کلاس آنلاین بعد از ثبت نام در کارگاه، برای متقاضی نمایش داده میشود.

علاقه مندان برای ثبت نام می توانند از طریق لینک اقدام نمایند، کلاس آنلاین بعد از ثبت نام در کارگاه، برای متقاضی نمایش داده می شود.

فراخوان نخستین جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی از ابتدای سال ۱۴۰۱ با هدف افزایش سواد میراثی مخاطبان و استفاده حداکثری از ظرفیت ساختارهای مختلف رادیویی، سینمایی، تلویزیونی و فضای مجازی در معرفی میراث فرهنگی ملموس و ناملموس کشور منتشر شد، بیش از ۲ هزار و ۹۲۵ اثر در بخش‌های صدا، سیما، سینما و فضای مجازی، مستند کوتاه و نیمه بلند به دبیرخانه ارسال شده است.

اختتامیه نخستین جشنواره تولیدات چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی به دبیری سیدعباس فاطمی (استاندار یزد) ۲۹ و ۳۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ در شهر جهانی یزد برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار