با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

نمایندگی آموزش و پرورش زرآباد به مدیریت ارتقاء یافت

زرآباد (پانا) - با حضور وزیر آموزش و پروش، نمایندگی آموزش و پرورش شهرستان زرآباد به مدیریت ارتقاء یافت.

کد مطلب: ۱۳۴۸۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگی آموزش و پرورش زرآباد به مدیریت ارتقاء یافت

یوسف نوری، وزیر آموزش وپرورش در آیین شروع به کار مدیریت آموزش وپرورش شهرستان زرآباد گفت: با ارتقای این مدیریت آموزش و پرورش امیدواریم فعالیت های مضاعف برای تحول در حوزه پرورشی و آموزشی در منطقه را شاهد باشیم و در نهایت سند تحول بنیادین عملیاتی و اجرایی شود.

وی با اشاره به جایگاه منطقه مکران و موقعیت ویژه زرآباد افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به توسعه سواحل مکران، دولت هم عزمی جدی در این منطقه داشته و برای گسترش نیازهای منطقه برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدت دارد.

وی از زر آباد بعنوان قطب کشاورزی منطقه یاد کرد و گفت: گسترش هنرستان ها و مراکز آموزشی در هر منطقه بر اساس نیازهای منطقه می تواند نیروهای متخصص و ماندگار آن منطقه را تامین کند و در نهایت باعث آبادانی استان و کشور شود.

وزیر آموزش وپرورش همچنین با اشاره به بحث مهم رتبه بندی گفت: دقت در این کار بسیار مهم است و همکاران ما تمایل به تسریع در این کار دارند. برنامه ما به سمت و سویی است که حقی از کسی ضایع نشود و جای اعتراض برای همکاران وجود دارد و تاریخ شروع آن همان چیزی است که در قانون مشخص شده است.»

وی ادامه داد:دیروز بیش از 280 هزار حکم که رتبه بندی در آن لحاظ شده صادر و برای بیش از 240 هزار نفر در حال صدور احکام هستیم و امیدواریم که در صدور احکام کمال دقت را داشته باشیم.

یوسف نوری از دانشگاه فرهنگیان بعنوان یکی از دانشگاه های تامین نیرو در آموزش وپرورش یاد کرد و گفت: امیدواریم دانشگاه فرهنگیان چابهار شعبه ای در مناطق آزاد شود تا بسط آموزش و برنامه ریزی سرعت گیرد که این کار با پیگیری های نماینده چابهار در مجلس بزودی محقق خواهد شد.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه افزایش پایه حقوقی نیروهای خرید خدماتی از ۳ میلیون و ۴٠٠ به ۵ میلیون و ۶٠٠ اتفاق افتاد و این امر باعث اختلالاتی در پرداخت شد، اما در کمترین زمان ممکن برای حل این مسله اقدام و برنامه ریزی کردیم تا قسمتی از معوقات همکاران خرید خدمات در هفته آینده پرداخت شود و ابلاغ های نیروهای مهرآفرین بزودی صادر و رتبه بندی آنها اعمال خواهد شد.

خبرنگار: عبدالقادر شیخ زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار