مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاری کنگره شهدای دانش‌آموزی در سطح مدارس کشور

تهران (پانا) - مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش از برگزاری کنگره شهدای دانش‌آموزی در سطح مدارس سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کنگره شهدای دانش‌آموزی در سطح مدارس کشور

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی؛ زهرا پناهی‌روا درباره جزئیات برگزاری کنگره شهدای دانش‌آموزی و یادواره‌های دانش‌آموزی در سراسر کشور بیان کرد: در این راستا باید یک اتفاق نظر بین معاونت پرورشی و فرهنگی و تشکل‌های دانش‌آموزی به وجود آید تا با تحقق این امر مهم ترویجی، فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان ترویج پیدا کند.

وی افزود: این موضوع یادآور زنده شدن یاد شهدا و ارائه بافت زنده‌ای از شهدا برای دانش‌آموزان است که سبک زندگی و سیره شهدا را برای آنان الگوسازی می‌کند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: در این راستا برای برگزاری این یادواره‌ها تقسیم کار صورت گرفته است تا بین حوزه‌های متولی کارها با مسیر مشخصی تعیین و از موازی‌کاری‌ها جلوگیری شود.

دبیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اضافه کرد: این یادواره در سطح آموزش و پرورش استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار خواهد شد تا مجموعه یادواره شهدای دانش‌آموزی را در سطوح مدارس، مناطق و شهرستان‌ها همچنین استان‌ها برگزار کنیم و دانش‌آموزان از این مهم درس بگیرند، از آن استفاده بهینه داشته باشند و این موضوع را سرمشق زندگی خود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار