معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

البرزی‌ها، میهمان ویژه دبیرخانه کشوری دومین جشنواره ملی تئاتر درسی شدند

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز از انتخاب کانون فرهنگی فاطمه الزهرا (س)به عنوان کانون برتر و عاطفه حسینی به عنوان مربی برتر دومین جشنواره ملی تئاتر درسی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۳۵۴
لینک کوتاه کپی شد
البرزی‌ها، میهمان ویژه دبیرخانه کشوری دومین جشنواره ملی تئاتر درسی شدند

سردار فتح اللهی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با تشکر از فعالیت‌های دست‌اندرکاران دومین جشنواره ملی تئاتر درسی در استان البرز گفت: با اعلام دبیرخانه کشوری، کانون فرهنگی و تربیتی فاطمه الزهرا (س) ناحیه سه کرج به عنوان کانون برتر و عاطفه حسینی مربی تئاتر به عنوان مربی برتر برگزیده و مهمان ویژه دبیرخانه کشوری دومین جشنواره ملی تئاتر درسی خواهند بود.

وی اظهار کرد: در میان ۲۵ اثر برگزیده امسال، نام سه اثر از استان البرز به نام‌های سرزمین اعداد، نام نیکو و کاجستان دیده می‌شود.

فتح‌الهی اضافه کرد: امسال در اقدامی بی‌سابقه و به همت کانون‌های فرهنگی و تربیتی، بیش از هزار معلم پایه های پنجم و ششم مدارس ابتدایی، تحت آموزش تخصصی در حوزه های نمایشنامه نویسی، بازیگری و کارگردانی قرار گرفته و بیش از 500 اثر نمایشی تولید و به دبیرخانه کشوری ارسال شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اظهار کرد: تیمی متشکل از استادان مجرب تئاتر استان البرز از سوی دبیرخانه استانی، در این مدت مشغول مشاوره و نظارت بر گروه‌های شرکت‌کننده بودند که تولید بیش از ۱۰۰ اثر کیفی در میان آثار راه‌یافته به دبیرخانه کشوری، حاصل همکاری مستمر بین کانون‌های فرهنگی و تربیتی و مدارس به‌ویژه مربیان تئاتر، آموزگاران و دانش‌آموزان است.

دومین جشنواره ملی تئاتر درسی به میزبانی استان هرمزگان، شهرستان میناب در تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن در حال برگزاری است.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار