روحانی کاروان اردوی راهیان نور بهارستان:

بهترین الگو برای قرارگرفتن در راه درست، شهدا هستند

بهارستان یک(پانا)- یک روحانی کاروان در اردوی راهیان نور دختران بهارستانی، شهدا را بهترین الگو برای قرارگیری در مسیر درست عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
بهترین الگو برای قرارگرفتن در راه درست، شهدا هستند

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم آذرنیا روحانی کاروان اردوی راهیان نور دختران بهارستانی، طی سخنانی برای دانش‌آموزان شرکت کننده در اردوی راهیان‌ نور تشریح کرد: در هر زمان انسان‌هایی وجود دارند که راه خدا را درپی می‌گیرند و یا از این مسیر خارج می‌شوند و به بی‌راهه می‌روند؛ اما نکته قابل توجه این است که هرکسی می‌بایست اعمال خود را طوری انجام دهد که در زمان مرگ واهمه‌ای از اعمال مرتکب شده یا نشده خود نداشته باشد.

وی ادامه داد: شهدا بهترین مثال برای کسانی هستند که مسیر زندگی خود را به خوبی انتخاب کرده و با کمترین امکانات در این مسیر قدم برداشتند؛ بنابراین هریک از ما با الگوگیری از شهدای گرانقدر می‌توانیم در مسیر رستگاری قدم برداریم.

در پایان آذرنیا عنوان کرد: در گذشته، دشمن با حمله نظامی به کشور ما به نبرد با این مرز و بوم می‌پرداخت؛ اما درحال حاضر به وسیله رسانه‌‌ها و جنگ‌نرم سعی بر تضعیف روحیه میهن‌دوستی و ایمان ایرانیان دارند؛ که در این شرایط مردم کشور ما با آگاهی و بهره‌گیری از شهدا می‌توانند در این مبارزه نیز پیروز باشند.

خبرنگار دانش‌آموز: دنیا سلطانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار