رزمنده‌ دفاع مقدس در اردوی راهیان نور:

شکست‌ها، عامل پیروزی‌ ما در درس زندگی هستند

بهارستان یک(پانا)- رزمندهٔ دفاع‌مقدس در اردوی راهیان نور، گفت، در زمان جنگ، در عملیات کربلای ۴ شکست خوردیم اما این شکست عامل پیروزی‌ ما در عملیات‌های بعدی شد؛ پس باید از شکست‌هایمان درس پیروزی بگیریم.

کد مطلب: ۱۳۴۷۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
شکست‌ها، عامل پیروزی‌ ما در درس زندگی هستند

حسن‌‌ خردمند رزمندهٔ ۸ سال دفاع‌ مقدس در سفر راهیان‌نور اظهار کرد: شهدا زنده هستند، آنها در میان ما زندگی می‌کنند ولی ما آنان را درک‌ نمی‌کنیم؛ وقتی قدرت درک آنها را نداریم، نباید وجودشان را انکار کنیم. در زمین‌های خاکی شلمچه شهدایی وجود دارند که هنوز تفحص نشده‌اند.

خردمند در ادامه تاکید کرد: امام رضا(ع) نیز در زمانی که از شهر شلمچه وارد ایران شدند، در چهره ایشان غمی بوجود آمد و درآن لحظه وقتی از امام درمورد غمشان، سوال کردند فرمود "این شهر ناراحتی را در چهره پدید می‌آورد؛ زیرا در این شهر افرادی پاک و معصوم، به شهادت خواهند رسید"

او افزود: در زمان جنگ، ما در عملیات کربلای ۴ شکست خوردیم اما این شکست عامل پیروزی‌ ما در عملیات‌های بعدی شد؛ با این تفاوت که ما با دست خالی به سوی دشمن حرکت کردیم و ارتش صدام با دست‌ پر جنگیدند.

این رزمنده ۸ سال دفاع مقدس درادامه گفت: در عملیات‌های شلمچه، ما واقعه‌ کربلا را به چشم دیدیم و شهیدانی چون علی اصغر حسینی مهراب، مانند امام حسین(ع) تکه تکه شدند و جوانی‌شان را بخاطر ما ازدست دادند.

او همچنین در پایان ضمن تشکر از مسئولان مدارس بابت زحمات آنان در طول مدت این اردو پرفیض، تشریح‌کرد: قدر این شهدا را باید دانست؛ قدر شلمچه را باید دانست؛ هر کسی در این شهر آرزویی کرده‌است، به آن رسیده، بنابراین تا آخرین لحظه‌ای که در اینجا هستید از فضای معنوی اینجا و اردوی پربرکت راهیان نچر بهره ببرید.

دانش آموز خبرنگار: محدثه قبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار