مدیر آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

بهره‌برداری از دو مدرسه و کلنگ‌زنی ۶ مدرسه در صفادشت

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از برگزاری آیین کلنگ زنی و خشت‌گذاری در ۶ مدرسه و بهره‌برداری از ۲ مدرسه در صفادشت با حضور مسئولین شهری و استانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۹۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از دو مدرسه و کلنگ‌زنی ۶ مدرسه در صفادشت

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملارد، در تشریح این خبر گفت: همزمان با دهه فجر، صبح امروز دو آموزشگاه خیرساز در روستای مهردشت بخش صفادشت به بهره‌برداری رسید و7 آموزشگاه نیز کلنگ‌زنی و خشت‌گذاری شد.

وی ادامه داد: آموزشگاه زنده یاد حاجیه مارال بیات با 9 کلاس درس و زیربنای 840 مترمربع در دو طبقه و اعتبار 65میلیارد ریال به همت اسفندیار بیات و آموزشگاه 12 کلاسه طینا با اعتبار 137 میلیارد ریال و زیربنای یک هزار و 523 مترمربع به همت غلامرضا بیات و حمید اسلامی به بهره‌برداری رسید.

این مقام مسئول افزود: همچنین 69 کلاس درس در قالب 7 آموزشگاه به همت خیرین مدرسه‌ساز و شورا و شهرداری صفادشت در این بخش کلنگ‌زنی شد.

این مراسم با حضور مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، ناصر قفلی رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و جمعی از خیرین و مسئولین شهرستان ملارد برگزار شد.

شایان ذکر است یک باب آموزشگاه 22 کلاسه دولتی، قبل از ظهر دیروز با حضور استاندار تهران در شهر مارلیک بخش مرکزی ملارد کلنگ‌زنی شد و در حال حاضر نیز، 11 مدرسه با ۱۰۰ کلاس درس با پیشرفت ۱۰ تا ۷۰درصد در این شهرستان در حال احداث است که پیش‌بینی می‌شود این مدارس در سال آینده به سرانه آموزشی اضافه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار