قائم مقام وزیر کشور:

کلاس‌‌های رایگان کنکور برای دانش‌آموزان محلات کم برخوردار کشور برگزار خواهد شد

بهارستان یک (پانا) - قائم مقام وزیر کشور در شهرستان بهارستان از اجرای پویش علمی برگزاری کلاس‌های رایگان کنکور در محلات کم برخوردار اطلاع داد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌‌های رایگان کنکور برای دانش‌آموزان محلات کم برخوردار کشور برگزار خواهد شد

علی آقامحمدی، قائم مقام وزیر کشور در همایش اردوی علمی در محلات کم‌برخوردار مناطق مختلف کشور اظهار کرد: حدود یک چهارم از جمعیت دانش‌آموزان محلات کم برخوردار، می‌توانند از کلاس‌های رایگان کنکور دبیرستان ماندگار البرز بهره‌مند شوند.

آقامحمدی در ادامه گفت: طبق توضیحاتی از سوی مسئولین برگزاری کلاس‌های رایگان کنکور در دبیرستان ماندگار البرز، دانش‌آموزان مناطق مختلف کشور ازجمله محلات کم برخوردار که شامل دوهزار و بیست محله با نوزده میلیون و هفصد هزار جمعیت است؛ از این تعداد چهار میلیون نفر دانش‌آموز هستند که حدود یک چهارم جمعیت دانش‌آموزان این محلات شامل طرح برگزاری کلاس های رایگان کنکور خواهند شد.

وی تاکید کرد: در واقع، یک میلیون دانش‌آموز محلات کم برخوردار، می‌توانند از کلاس‌های رایگان کنکور توسط بهترین دبیرستان و عظیم‌ترین تیم علمی کنکوری کشور یعنی دبیرستان البرز، به صورت زنده و برخط بهره‌مند شوند.

قائم مقام وزیر کشور، افزود: اجرای طرح این کلاس‌ها از همین هفته خواهد بود و سبب خوشحالی است که اجرای این طرح به دست بانوان و به نام حضرت زینب کبری(س) می‌باشد.

آقا‌محمدی در ادامه تاکید کرد: از دانش‌آموزان محلات کم برخوردار سراسر کشور خواهشمند هستیم تا در سامانه http://totapp.ir/هرچه سریعتر، ثبت نام کنند که بتوانند طبق برنامه، در کلاس‌ها به صورت آنلاین و زنده شرکت کنند؛ کلاس‌های رایگان کنکور شامل تدریس مباحث درسی، حل تمرین و تست و آزمون‌های تعیین سطح برای دانش‌آموزان است.

در ادامه قائم مقام وزیر کشور تشریح کرد: در خصوص آشنایی دانش‌آموزان با کسب و کارهای متنوع، با دانشگاه صنعتی شریف توافقی صورت گرفت که یک دوره ۱۵ ماهه به صورت آنلاین و حضوری برای آشنایی با شغل‌های متفاوت مانند خلبانی و... برگزار شود و افراد ۱۳ تا ۱۷ سال و ۱۸ تا ۳۰ سال، می‌توانند در این دوره شرکت کنند که ضمن شرکت در این دوره نیز از ثبت نام در سامانه توت، قابل اجرا می‌باشد و این دوره، بسیار کاربردی است و می‌تواند در آینده دانش‌آموزان تاثیر بسزایی بگذارد.

لازم به ذکر است اجرای این طرح توسط دکتر مریم سعدی برنامه‌ریزی شده و امید است تمام دانش‌آموزان آنان در سراسر کشور در رسیدن به اهداف خود پیروز و موفق باشند.

خبرنگار دانش آموز: محدثه قبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار