امام جمعه بخش گلستان شهرستان بهارستان:

وظیفه دهه هشتادی‌ها، عمل به وصیت شهدا است

بهارستان یک (پانا) - امام جمعه بخش گلستان در مراسم بدرقه دانش‌آموزان ناحیه یک و دو بهارستان به اردوی راهیان نور، عمل به وصیت شهدا را از وظایفه دهه هشتادی‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۵۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه دهه هشتادی‌ها، عمل به وصیت شهدا است

مراسم بدرقه دانش‌آموزان ناحیه یک و دو بهارستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان، عبداله نوحی فرماندار و سایر مسئولین شهرستانی در سالن شهید مطهری، برگزار شد.

امام جمعه بخش گلستان در این مراسم، ضمن آرزوی سفری خوش به دانش‌آموزان عازم اردوی راهیان‌ نور، اظهار کرد: مناطقی مانند شلمچه، اهواز و خرمشهر محل حرکت و ردپای شهدای کشور است و هرکس در آنجا قدم بگذارد، قطعا از ارزش‌های معنوی این مناطق، بهره‌مند خواهدشد.

نورپور تاکید‌کرد: شهدای‌ما وصیت کرده‌اند که تا جان در بدن داریم، مدافع سرزمین‌مان باشیم و شما دانش‌آموزان دههٔ‌هشتادی لازم است تلاش‌کنید تا به وصیت آنان عمل کنید.

درادامه عبداللّٰه‌‌‌ نوحی فرماندار شهرستان بهارستان، گفت: بدون شک شما دانش‌آموزان توسط شهدا به این سفر دعوت شده‌اید و این سفر نصیب هرکسی نخواهد شد، پس تلاش کنید تا امانتدار راه شهدا باشید و در راه آنان حرکت‌کنید تا دست خدا و شهیدان بدرقه‌ راهتان باشد.

در پایان حجت‌الاسلام والمسلمین نورپور و عبداللّٰه‌نوحی، از فرمانده سپاه پاسداران ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) و سایر مسئولین تشکر و قدردانی کردند و با اهدای پک‌های فرهنگی، دانش‌آموزان را بدرقه‌ی سفر راهیان‌نور کردند.

خبرنگار دانش آموز: محدثه قبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار