معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

دستگاه‌های فرهنگی بر مبانی اعتقادی و دینی مرزبانی از عرصه فرهنگی انقلاب را وجهه خود قرار دهند

ساری (پانا) - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران عنوان کرد دستگاه‌های فرهنگی باید با جدیت مبانی اعتقادی و دینی مرزبانی از عرصه فرهنگی انقلاب را وجهه همت خود قرار دهند.

کد مطلب: ۱۳۴۴۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
دستگاه‌های فرهنگی بر مبانی اعتقادی و دینی مرزبانی از عرصه فرهنگی انقلاب را وجهه خود قرار دهند

روح الله سلگی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جمع فعالان فرهنگی جریان انقلاب استان مازندران به مناسبت گرامیداشت دهه فجر افزود: پیشرفت خیره کننده انقلاب اسلامی در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی استکبار جهانی را نگران کرده است.

روح الله سلگی با تاکید بر عزم قاطع نظام اسلامی برای اعتلای کشور در ابعاد گوناگون ،افزود: رویدادها و تحولات ۴۴ سال گذشته کشور مبین اراده قوی نظام اسلامی در پی ریزی جامعه تحول خواه و آرمانی است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: با وجود تشدید دشمنی ها و کینه توزی بی پایان استکبار علیه انقلاب اسلامی ، قله های پیشرفت آرمانی در دسترس است.

سلگی انقلاب اسلامی را پیشتاز عرصه های ماندگار و جاودان سعادتمندی و افتخارات معنوی دانست وافزود: تجربه مدیریت موفق انقلاب اسلامی نشان داد که قطار پیشرفت در نظام اسلامی توقف ناپذیر است.

معاون استاندار مازندران با ارائه تحلیل جامع از تحولات و راهبردهای مدیریتی کشور از بدو پیروزی انقلاب تاکنون ،اظهار کرد: واگرایی و انفعال تفکر لیبرالی در مقاطعی از دوران مدیریتی در کشور روند حرکت شتابان انقلاب بسوی قله های پیشرفت را کند کرده است.

روح الله سلگی دولت سیزدهم را عملگرا و دارای ایدئولوژی مفهومی بر بستر آرمان های انقلابی دانست و افزود: دولت سیزدهم با رشد فرآیندهای حکمرانی در مسیر پیشرفت و بالندگی استکبار را عصبانی کرده است.

مقام عالی معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اظهار این که خدمات رسانی بی منت و بی وقفه از شاخصه های آشکار دولت سیزدهم است ،گفت: دولت سیزدهم در یکسال ونیم گذشته شرایط ناگوار کشور در حوزه های عمرانی، اقتصادی و فرهنگی را بهبود و ارتقا بخشید.

روح الله سلگی با بیان این که حوزه فرهنگ عرصه تعالی بخش انقلاب در گام دوم است برلزوم تلاش برای ارائه الگوهای ماندگار در حوزه فرهنگ تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه های فرهنگی باید با جدیت بر مبانی اعتقادی و دینی، مرزبانی از عرصه فرهنگی انقلاب را وجهه همت خود قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار