معاون عمرانی وزیر آموزش‌و‌پروش:

شرایط اسمترار آموزش دانش‌آموزان آماده‌سازی شود

ارومیه (پانا) - معاون عمرانی وزیر آموزش‌و‌پروش و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی بر آماده‌سازی شرایط استمرار آموزان دانش‌آموزان زلزله‌زده خوی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
شرایط اسمترار آموزش دانش‌آموزان آماده‌سازی شود

حمیدرضا خان محمدی، معاون عمرانی وزیر و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی، جهت بررسی روند خدمت رسانی به مدارس و محیط های یادگیری شهرستان خوی وارد این منطقه شد.

خان محمدی در بدو ورود وارد گلزار شهدای شهرستان خوی شد و در طلیعه دهه فجر انقلاب با آرمان های حضرت امام و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کرد.

وی در ادامه از اماکن آسیب دیده از زمین لرزه اخیر شهرستان خوی بازدید کرد.

*بازدید از کمپ اسکان موقت

کمپ اسکان موقت آسیب دیدگان از زمین لرزه نخستین جایی بود که خان محمدی حضور یافت، وی ضمن بررسی روند کمک رسانی به مردم، از مسئولین آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی مدارس استان خواست در ایجاد آرامش و آسایش اولیه برای مردم از هیچ کمکی دریغ نکنند.

خان محمدی در ادامه وارد دانشگاه فرهنگیان شهرستان خوی شد و از بخش های آسیب دیده دانشگاه به خصوص خوابگاه های دانشجو معلمان بازدید کرد.

وی با اشاره به ماموریت مهم دانشگاه در تربیت معلم دستگاه تعلیم و تربیت افزود: شاید مهم ترین جایی که باید سریع تر بازسازی شود دانشگاه باشد چرا که معلمان مورد نیاز آموزش و پرورش در این فضا تربیت می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار