دوره‌های آموزشی شیوه مذاکره در دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود

تهران (پانا) - قائم مقام وزیرعلوم برای تقویت ارتباط دانشجویان با صنعت، آموزش شیوه‌های مذاکره را پیشنهاد داد و خواستار ایجاد شبکه‌ای از افراد کارآفرین شد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دوره‌های آموزشی شیوه مذاکره در دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود

به گزارش دانشگاه فنی و حرفه ای، محمد سلیمانی، قائم مقام وزیر و رئیس هیئت‌های امنا، همزمان با آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اجلاس رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور، امروز را تقارن اعیاد دانست و به مناسبت دهه فجر، ظهور بنیانگذار جمهوری اسلامی را تحولی برای جهان دانست.

سلیمانی در مقایسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای با دیگر دانشگاه‌ها، روند رو به رشد این دانشگاه را یادآور شد و دلیل آن را تقاضا محور بودن آن دانست و افزود: بازار کار، پشت سر این دانشگاه قرار دارد و این یک مزیت برای دانشگاه فنی و حرفه ای است. وی ضمن توصیه به روسای دانشگاه‌ها برای گام برداشتن به سمت جلو، تاکید کرد که باید شبکه‌ای از افراد کارآفرین ایجاد کنید، قدرت دانشگاه را به نمایش درآورید و توانمندی ۱۸۱دانشکده و آموزشکده را در کشور مانور بدهید.

قائم مقام وزیر و رئیس هیات‌های امنای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای تقویت ارتباط دانشجویان با صنعت، آموزش شیوه‌های مذاکره را پیشنهاد داد و گفت: دانشگاه‌های ما در سال‌های اخیر از نظر کمی وسعت پیدا کرده است و امیدواریم از نظر کیفی هم ارتقا پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار