امام جمعه قزوین:

دهه فجر یادآور پیروزی حق بر باطل است

قزوین (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دهه فجر را یادآور پیروزی حق بر باطل دانست و گفت امروز همه آحاد جامعه بایستی قدردان این نعمت الهی باشند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
دهه فجر یادآور پیروزی حق بر باطل است

آیت الله عبدالکریم عابدینی در مراسم گلبانگ انقلاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و دفاع مقدس، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بدون شک انقلاب اسلامی الگویی مناسب برای همه تحولات جهان محسوب می شود.

وی اظهار کرد: وقتی امام راحل مقدمه انقلاب را در سال ۴۲ آغاز کرد، شهید سلیمانی هفت ساله بود و با پرورش در چنین فضایی در نهایت نیز به جایگاه رفیع شهادت رسید و در تاریخ انقلاب اسلامی نیز جاودانه شد.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: وقتی ماموران ساواک از امام راحل پرسیدند یاران شما کجا هستند، ایشان فرمودند "یاران من در گهواره‌اند" و منظور همان نوزادانی بودند که بعدها و در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی به جوانانی تبدیل شده بودند که برای سربلندی و پیروزی انقلاب اسلامی حتی از جان خود نیز گذشتند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روزهای حماسی و تاریخی سال ۵۷، گفت: آن روزها و در چنین ایامی همه ما منتظر ورود امام راحل به میهن اسلامی بودیم و در نهایت و در ۱۲ بهمن ماه بود که ایشان وارد کشور شدند و با آمدنشان زنجیر بندگی و استعمار در کشور ما پاره شد و مردم ما به استقلال و آزادی خود رسیدند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه دانش آموزان در آغاز انقلاب در خط مقدم مبارزه با رژیم شاهشناهی بودند، یادآور شد: شما جوانان و نوجوانان آینده سازان انقلاب هستند و کشور با شما اداره خواهد شد.

آیت الله عابدینی ادامه داد: امروز نقش دانش آموزان در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بسیار مهم است و باید دستاوردهای انقلاب را برای این قشر تبیین کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار