مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

دانش‌آموزان باید حافظ دستاوردهای انقلاب باشند

قزوین (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از دانش‌آموزان به عنوان بزرگترین پشتوانه نظام یاد کرد و گفت امروز و در این مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی دانش‌آموزان ضمن حفظ دستاوردهای نظام در صیانت از ارزش‌های انقلاب بایستی تلاش کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان باید حافظ دستاوردهای انقلاب باشند

نقی سیاهکالی مرادی در مراسم گلبانگ انقلاب که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به میزبانی سالن کوثر قزوین برپا شد، عنوان کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به پشتوانه آحاد مردم و نقش بی بدیل امام راحل به ثمر نشست و امروز دانش آموزان بدون شک نقش مهمی برای صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن برعهده دارند.

مرادی، دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب دانست و تصریح کرد: مردم بزرگ ایران ملتی با ریشه های مذهبی هستند و ایمان به خدا، اعتقادات مذهبی و اتحاد آنان از مهمترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر طاغوت بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول عمر ۴۴ ساله با برکت نظام اسلامی، افزود: انقلاب اسلامی امروز در اوج پیشرفت و تعالی خود و در حوزه های مختلف از جمله علوم نوین، فناوری و سلول های بنیادی و هوا و فضا قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه در دهه فجر سرنوشت ‌سازترین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی رقم خورد، تصریح کرد : این ایام فرصت مناسبی است تا دانش آموزان بیشتر با تاریخ انقلاب اسلامی خود، رویدادهای آن، شکل گیری نظام و تداوم انقلاب بیشتر آشنا شوند.

سیاهکالی مرادی افزود: با وجود تمامی توطئه ها و تحریم های ایران اسلامی امروز ملت بزرگ ایران همچنان مقتدر و با صلابت در برابر تمامی هجمه ها و توطئه های دشمنان خود با اقتدار تمام ایستاده و به ایفای نقس خود می پردازد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: نسل جوان همواره در پیروزی و موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران نقش داشته و اکنون نیز دانش آموزان بایستی در سنگر علم و دانش به خوبی و در راستای پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار