معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

پویش «44 بیست و دو» همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش یکی از برنامه‌های ویژه ایام الله دهه فجر را پویشی به نام «44 بیست و دو» عنوان کرد که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۳۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
پویش «44 بیست و دو» همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

«اصغر باقرزاده» با تایید خبر فوق در این‌باره گفت: این برنامه قالب ترکیبی دارد و متشکل از بخش‌های کتابخوانی، مسابقه، مصاحبه وگفت و گوی زنده، فرا خوان مقاله، اجرا یا پخش سرود و ... در بستر شبکه شاد و شبکه های سیما است.

معاون پرورشی و فرهنگی در بیان موضوع و محتوای این پویش خاطرنشان کرد: بازخوانی اسناد لانه جاسوسی و اطلاع از وضعیت سیاسی و اجتماعی در رژیم پهلوی، از جمله موضوعات این پویش در فضای مجازی است.

باقرزاده گفت: شرکت در این پویش در قالب پاسخ به سوالات چند گزینه ای در شاد انجام می شود، به این گونه که ما محتواهای خاصی از جمله چند کتاب و محتوای ارزش افزوده را در شاد قرار دادیم، و دانش آموزان و فرهنگیان می توانند با مطالعه آن و حتی جستجو در شادبین، پاسخ ها را یافته و امتیاز کسب کنند.

وی اضافه کرد: مجموعه فیلم های مستند نبوغ ایرانی نیز برای تماشا در بخش ویژه این پویش در شاد قرار گرفته و مخاطبان می‌توانند از محتوای آن بهره‌برداری کرده و برای سوالات آمادگی یابند. علاوه بر آن کتاب‌های «شادزد» برای دانش آموزان و «صعود چهل ساله» برای فرهنگیان در صفحه این پویش قرار گرفته تا علاقه‌مندان بتوانند به راحتی به محتواها دسترسی داشته باشند.

معاون پرورشی و فرهنگی اعلام کرد: برای شرکت کنندگان در این برنامه جوایزی از جمله 44 دستگاه دوچرخه و 22 رایانه (لپ تاپ) ویژه برگزیدگان درنظر گرفته شده است، که طی مراسم ویژه‌ای با حضور وزیر محترم و مسئولان نهادهای انقلابی به برندگان این پویش اهدا خواهد شد.

باقرزاده دیگر پویش این معاونت را «پرچم افتخار» عنوان کرد که کانالی در شاد برای آن ایجاد شده و دانش آموزان عزیز می‌توانند، محتواهای تولید شده خود از جمله عکس ها و فیلم هایی را که از اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و خواندن سرود جمهوری اسلامی به عنوان نماد ملی و هویتی تهیه کرده اند، برای ما فرستاده تا با نام خودشان، مدرسه و شهرشان در شاد و شبکه های سیما منتشر شود.

وی تقویت هویت ملی و دینی دانش آموزان، ایجاد همدلی و انس با انقلاب اسلامی، بالا بردن روحیه انقلابی و مسئولیت اجتماعی را از جمله اهداف این پویش ها توصیف و از همه دانش آموزان دعوت کرد تا به این پویش بپیوندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار