مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران:

پیروزی انقلاب اسلامی مسیر حکمرانی دنیا را به سمت مردم‌سالاری دینی تغییر داد

تهران (پانا) – مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا مسیر حکمرانی در جهان تغییر کرده و به مردم‌سالاری دینی برسد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پیروزی انقلاب اسلامی مسیر حکمرانی دنیا را به سمت مردم‌سالاری دینی تغییر داد

علیرضا کریمیان در آیین گلبانگ انقلاب اسلامی که در دبستان دختران رفاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: گلبانگ انقلاب اسلامی همزمان با 110 هزار مدرسه در سراسر کشور در این مدرسه نواخته می‌شود.

وی با اشاره به گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما در سال ۵۷ با رهبری پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید که 3 رکن در آن دیده می‌شود.

کریمیان با بیان اینکه یکی از ارکان، ‌ایدئولوژیک بود که برگرفته از آموزه‌های دینی و معنوی است، افزود: 2 رکن انسانی هم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران دخیل بود که یکی شخص امام خمینی(ره) به عنوان فقیه عالیقدر و عارف وارسته که تربیت‌شده مکتب اسلام است و در کنار ایشان نقش مردم را بسیار برجسته می‌بینیم که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد تا مسیر حکمرانی در جهان تغییر کرده و به مردم‌سالاری دینی برسد، گفت: ما میراث‌دار این گنج عظیم و ارزشمند و هدیه و موهبت الهی هستیم که برای نسل آاینده باید هدیه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه موضوع مهم این است که در مسیر اسلام حرکت کنیم، خاطرنشان کرد: سُکان این کشتی در دستان رهبر معظم انقلاب اسلامی«مدّظلّه‌العالی» است و مردم هم در تمام عرصه‌های مهم کشور از انقلاب تا دفاع مقدس و سایر عرصه‌ها در تمام بزنگاه‌ها و پیچ‌های تاریخی پای انقلاب هستند.

کریمیان با اشاره به حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد: جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان یک بار دیگر در روز ۲۲ بهمن مثل همیشه در کنار سایر اقشار مردم با حضور در راهپیمایی، حماسه بزرگی خلق خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار