امام جمعه کاشمر در گفت و گو با پانا:

نهاد امامت جمعه یک تریبون تبیین است

کاشمر (پانا) - امام جمعه شهرستان کاشمر گفت نهاد امامت جمعه یک تریبون تبیین است که با انقلاب اسلامی، جان گرفت. قبلا، این نهاد فاقد تشکیلات بود اما از نعمت‌های جمهوری اسلامی توجه به این مسأله مهم است، یعنی آگاهی‌بخشی متدینان.

کد مطلب: ۱۳۴۲۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد
نهاد امامت جمعه یک تریبون تبیین است

جواد طاهری به پانا گفت:«انقلاب اسلامی مردم ایران دارای اهدافی از قبیل آزادی، استقلال، عزت، پیشرفت، عدالت، معنویت و... بود که نهاد امامت جمعه این اهداف را با بیان های گوناگون در مناسبت‌های مختلف زنده نگه می‌دارد. نماد انقلاب اسلامی در نهاد جمعه حضور مردم و احساس مسئولیت و کسب اطلاع از وضع موجود مسلمانان است.»

امام جمعه شهرستان کاشمر ادامه داد: «این نهاد که محل حضور مردم انقلابی است با توجه به مسائل اخیر کشور بنا دارد نسبت به حضور جوانان اهمیت بیشتری بدهد و مسؤولیت های این اجتماع مردمی را به جوانان واگذار کند و جلسات جانبی برای توجیه آنان در شیوه فعالیت و مطالبه‌گری را برگزار خواهد کرد.»

وی از برنامه ها و مسابقات برای دانش آموزان آینده‌‌ساز خبر داد و گفت: «ستاد اقامه نماز جمعه برگزاری مسابقات کتابخوانی را در دستور کار خود دارد، برگزاری اردو و همچنین برگزاری جلسات پاسخگویی به سؤالات دانش آموزان از برنامه های ستاد نماز جمعه کاشمر است.»

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار