یادواره شهیدان غنی‌پور و نظری دربهاباد برگزارشد

بهاباد (پانا) - یادواره شهیدان عباس علی غنی‌پور و حسن نظری با عنوان «شهید آبروی محله» با حضور اقشار مختلف مردم بهاباد، در مقبره ملا عبدالله این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
یادواره شهیدان غنی‌پور و نظری دربهاباد برگزارشد

حجت‌الاسلام حسین حاتمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهاباد دراین مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و 156 شهید شهرستان بهاباد با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروزمان را مدیون از خود گذشتگی‌ها و رشادت‌های شهدا و جانبازان عزیزمان هستیم اظهار کرد: شهدا نیز هم در زمان حیاتشان برای اسلام جانفشانی کردند و هم بعد از شهادتشان درخت انقلاب را با خون خود آبیاری کردند.

حاتمی با اشاره به اینکه شهدا بزرگترین الگو و اسوه برای همه هستند و حضور در مراسم یادواره شهدا توفیق و لیاقت می‌خواهد، افزود: اگر می‌خواهیم در زندگی موفق و در آخرت سعادتمند باشیم، باید راه شهدا را که راه عاقبت بخیری است، برویم.

وی یادآور شد: شهدا تجلی امنیت، عزت و اقتدار در نظام و انقلاب شده‌اند و مایه افتخار و مباهات مردم ایران و جهان هستند.

حاتمی با بیان اینکه مقوله ایثار و شهادت، گستره بزرگی دارد و باید همه برای پاسداشت و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنند، افزود: شهدا جان ارزشمند خود را در طبق اخلاص گذاشتند و در راستای ایجاد امنیت جمهوری اسلامی و آرامش، آسایش و تامین امنیت ملت ایران به معراج الهی پر کشیدند.

رئیس اداره تبیلغات اسلامی بهاباد تاکید کرد: شهدا زنده هستند و در نزد خدا روزی می‌خورند و یقین بدانیم که کشته شدن در راه خدا، عزت و عظمتی ابدی است.

وی با بیان اینکه شهادت بهترین مسیر تعالی بشریت است، افزود: شهادت بالاترین نعمت خداوند است که روزی و قسمت بندگان خاص و مقربان درگاه الهی می شود و خوشا به سعادت کسانی که به این مقام عظیم نائل شدند.

اجرای سرود، پخش کلیب و بیان خاطره از دو شهید گرانقدر و تجلیل از خانواده‌هایشان و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار