مسابقات فوتسال فرهنگیان کلات با قهرمانی تیم آموزشگاه پیریان پایان یافت

کلات (پانا) - یک دوره مسابقات فوتسال فرهنگیان جام ولایت و مقاومت در کلات برگزار شد و تیم آموزشگاه پیریان قهرمان شد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۳۹۷
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فوتسال فرهنگیان کلات با قهرمانی تیم آموزشگاه پیریان پایان یافت

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کلات، مصطفی قربانپور کارشناس تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش کلات و دبیر برگزاری این مسابقات با اعلام این خبر گفت: با عنایت به اینکه آموزش و پرورش شهرستات کلات میزبان مسابقات فوتسال قطب شهید کلاهدوز در استان خراسان‌رضوی است این مسابقات جهت انتخاب تیم منسجم و قدرتمند فرهنگیان کلات برگزار شد.

وی افزود: ١۶ تیم و مجموعا ۲۵۰ همکار فرهنگی از آموزشگاه های شهرستان در ۴ گروه ۴ تیمی به مدت ۴ روز با هم به رقابت پرداختند.

کارشناس تربیت بدنی و سلامت شهرستان ضمن تقدیر از حمایت های مدیریت آموزش و پرورش، معاونین، عوامل اجرایی مسابقات و همچنین آرزوی توفیق برای کلیه فرهنگیان شرکت کنند، مقام های بدست آمده در این رقابت ها را به این شرح عنوان کرد: مقام اول فرهنگیان آموزشگاه پیریان-مقام دوم فرهنگیان شهر زاوین-مقام سوم مشترک فرهنگیان آقداش و فرهنگیان آموزشگاه علامه امینی شهر چنار.

وی گفت: این دوره از مسابقات با حضور رمضان پروانه مدیر آموزش و پرورش شهرستان، حسین محمد زاده گنج رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، علی دهقان مجری صدا و سیما، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، معاونین و کارشناسان اداری این مدیریت، از تیم های حائز مقام های اول و دوم تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار