رئیس شورای شهر زنجان؛

نزدیکی دیدگاه‌های مدیریت شهری و آموزش و پرورش موجب ارائه بهتر خدمات به مردم می‌شود

زنجان (پانا)_ رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه آموزش و پرورش و شهرداری هر دو نهاد خدمت رسان به جامعه و مردم هستند گفت هرچقدر دیدگاه‌های بین این دو دستگاه به هم نزدیک شود، خدمت بهتری به مردم ارائه خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
نزدیکی دیدگاه‌های مدیریت شهری و آموزش و پرورش موجب ارائه بهتر خدمات به مردم می‌شود

مجید ناصحی مقدم،رییس شورای اسلامی شهر زنجان در نشست صمیمی شهرداری و شورای اسلامی شهر زنجان با آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش یک ارگان بزرگ است و جامعه هدف زیادی دارد از همین رو همواره بخشی از مخاطبان شهرداری در برنامه های فرهنگی را آموزش و پرورش تشکیل می‌دهد.

وی با یادآوری اینکه حتی در ساخت شهرک‌های مسکونی نیز یکی از موضوعاتی مهم در نظر گرفتن محل مناسب برای جانمایی مدارس است گفت: هرچقدر دیدگاه مدیران شهری و آموزش و پرورش به هم نزدیک شود سودش را مردم خواهند دید.

ناصحی مقدم با اشاره به اینکه نزدیک شدن دیدگاه‌ها و همکاری بیشتر شهرداری و آموزش موجب خدمت بهتر به مردم خواهد شد، گفت: هرچقدر گفتمان بین آموزش و پرورش و شورا و شهرداری بیشتر شود، راه حلی برای حل مشکلات پیدا خواهیم کرد و فرصتی ایجاد می‌شود که راهبردی بهتر برای پیشبرد برنامه ها داشته باشیم. چون همانطور که اشاره شد، یکی از جوامع بزرگی که ذیل جامعه شهری تعریف می‌شود، آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار