۶۰۰ کلاس درس به یاد شهدای مدافع امنیت احداث می‌شود

تهران (پانا) - آیین انعقاد تفاهم‌نامه احداث ۶۰۰ کلاس درس با مشارکت بنیاد علوی و سازمان نوسازی مدارس در کشور با کلنگ زنی دو پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه در استان البرز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
۶۰۰ کلاس درس به یاد شهدای مدافع امنیت احداث می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور؛ صبح پنجشنبه ۲۹دی‌ماه، آیین انعقاد تفاهم‌نامه آغاز احداث ۶۰۰ کلاس درس با مشارکت بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و سازمان نوسازی مدارس در کشور با کلنگ زنی دو پروژه آموزشی ۱۲ کلاسه در استان البرز به یاد شهدای مدافع امنیت و شهید سید روح‌الله عجمیان برگزار شد.

در این مراسم معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، رئیس بنیاد علوی (بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی)، استاندار البرز، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان و جمعی دیگر از مسئولان کشوری و استانی حضور داشتند.

حمیدرضا خان‌محمدی معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در آیین ضمن ادای احترام به مقام گرانقدر شهدای مدافع امنیت و شهید سید روح‌الله عجمیان گفت: استان البرز جز استان‌های کم برخوردار از فضاهای آموزشی است به‌طوری که دانش آموزان این استان در لیست سرانه فضاهای آموزشی، آخرین استان به لحاظ بهره‌مندی از سرانه تراکم فضای آموزشی هستند.

معاون عمرانی وزیر افزود : یکی از راهبردهای وزارت آموزش و پرورش برای جبران کمبودها و تحقق عدالت آموزشی، به‌کارگیری ظرفیت‌های گروه‌های جهادی، نهادها و دستگاه‌های بیرونی به خصوص بنیاد علوی و بنیادمستضعفان انقلاب اسلامی جهت ساخت فضاهای آموزشی است.

وی اظهار داشت: این اقدام که با همکاری و مشارکت بنیادعلوی امروز انجام می‌شود در تلاش است تا به ارتقای سرانه فضاهای آموزشی کشور کمک کند.

خان محمدی با بیان اینکه طبق این تفاهم‌نامه در رابطه احداث ۶۰۰کلاس درس توافق شده و آغاز ساخت دو مدرسه ۱۲ کلاسه در استان البرز نیز کلنگ زنی شده است، گفت: این دو پروژه در زمینی به مساحت ۳۴۰۰متر مربع با زیر بنای آموزشی۲۵۵۰متر مربع در دو باب مدرسه با تعداد ۲۴کلاس درس (دو مدرسه ۱۲کلاسه) دارای فضاهای آزمایشگاهی و کارگاهی فضاهای نمازخانه و تجمیعی، فضاهای اداری و خدماتی، محوطه و فضای بازی، سرویس و سرایداری، مجموع زیر بنای آموزشی ۲۵۵۰ متر مربع (هر مدرسه ۱۲۲۵ متر مربع) با تامین اعتبار، با مشارکت ۵۰درصدی بنیاد علوی و سازمان نوسازی مدارس کشور در منطقه پر تراکم دانش آموزی شهرستان فردیس احداث خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار