مدیر کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی:

استقرار ۹ کانکس برای استمرار روند تحصیل در مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی

تهران (پانا)‌ - مدیر کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی به‌دنبال زمین لرزه ۵/۴ ریشتری شهرستان خوی و آسیب‌دیدن برخی از مدارس شهرستان، از استقرار ‌۹ کانکس برای استمرار روند یادگیری دانش‌آموزان در مناطق زلزله‌زده این شهرستان ‌خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
استقرار ۹ کانکس برای استمرار روند تحصیل در مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی

به‌دنبال دستور ویژه حمیدرضا خان محمدی، معاون وزیر و رئیس سازمان به مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی جهت تلاش بر متوقف نشدن روند آموزش دانش آموزان شهرستان خوی که به سبب زمین لرزه ۵/۴ ریشتری هفته گذشته و آسیب دیدن برخی از مدارس شهرستان امکان ادامه تحصیل را نداشتند، تعداد 9 کانکس برای مدارس این شهرستان در نظر گرفته شد که یک کانکس مستقر و 5کانکس روز سه شنبه و 3کانکس تا آخر هفته جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

قهرمان رحمانی مدیر کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی که در منطقه حضور دارد با بیان خبر فوق گفت: طبق دستور ریاست سازمان آنچه اکنون مهم است تلاش بر متوقف نشدن روند آموزش دانش آموزان است، که با تسریع در تعمیرات جزیی مدارس کمتر آسیب دیده و جایگزینی کانکس در مدارس نیاز به تخریب این روند تسهیل یافت.

وی در خصوص ادامه تحصیل دانش آموزان گفت: با کمک اداره کل آموزش و پرورش استان از روز نخست، روند آموزش در مدارس جایگزین و یا به شیوه غیر حضور دنبال و زمینه ادامه تحصیل دانش آموزان در فضای امن فراهم شده است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی در پایان گفت: به یاری خداوند و در سایه کار جهادی مدیران استان و همراهی خیرین محترم به فاصله کمتر از 5 روز از دستور مهم ریاست سازمان این امر تحقق پیدا کرد و زمینه تحصیل دانش آموزان عزیز فراهم شد.

لازم به ذکر است خان محمدی در تاریخ 30 دی ماه به مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان غربی ماموریت داده بود تا در خصوص آماده سازی مدارس آسیب دیده و متوقف نشدن روند آموزش تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار