ساری لرزید

آماده‌باش همه دستگاه‌های اجرایی و امدادی مازندران بدنبال زلزله ۴.۲ ریشتری در ساری/زلزله هیچگونه خسارتی نداشت

تهران (پانا) - زمین‌لرزه‌ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر شامگاه سه‌شنبه ساری مرکز مازندران را لرزاند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ساری لرزید

این زمین لرزه که به نظر می رسد حدود 10 تا 15 ثانیه طول کشیده باشد ساری را لرزاند و تاکنون اطلاعات ویژه‌ای از آن به دست نرسیده است.

قابل ذکر است، زلزله امشب در چند شهر مازندران احساس شد و شدت آن 4.2 ریشتر اعلام شده است.

اعزام دو تیم ارزیاب به محل حادثه

22:22- حسین درخشان مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال‌احمر گفت: زلزله ۴.۲ ریشتری ساعت ۲۱:۱۳ دقیقه، عمق ۲۳ کیلومتری زمین در استان مازندران، حوالی ساری را لرزاند.

در پی این حادثه ۲ تیم ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی حادثه به محل اعزام شدند‌ و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان به حالت آماده باش درآمدند.

آماده باش همه دستگاه‌های اجرایی

22:33- مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران اظهارکرد: زمین لرزه ای ساعت ۲۱:۱۳ دقیقه سه شنبه شب به بزرگی ۴.۲ در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر)، در عمق ۲۴ کیلومتری زمین در ۹ کیلومتری ساری، ۱۲ کلیومتری جویبار و ۱۳ کیلومتری قائمشهر به وقوع پیوست که شدت آن در بیشتر نقاط استان به طور کامل احساس شد.

حسینعلی محمدی شیرکلاهی ادامه داد: زلزله امشب در استان مازندران تاکنون مصدومی نداشته و همه پایگاه‌های اورژانس در آماده باش کامل هستند.

وی درباره آخرین وضعیت ارزیابی زلزله امشب استان مازندران بیان کرد: همکاران تیم عملیات ویژه در منطقه حضور دارند و تاکنون در جویبار، ساری و قائمشهر مصدومی با وقوع این حادثه طبیعی گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران خاطر نشان کرد: خسارت احتمالی مالی این زمین لرزه از سوی نیروهای امداد و نجات در دست بررسی است.

گزارش پایانی زلزله در مازندارن/ زلزله هیچگونه خسارتی نداشت

23:38- دکتر غلامعلی فخاری اشرفی؛ مدیرعامل هلال‌احمر مازندران عنوان کرد که در گزارش پایانی و جمع‌بندی مربوط به زلزله ۴.۲ ریشتری امشب در ساری بر اثر این زلزله ۲ تیم ارزیاب به محل حادثه اعزام شدند و هیچ گونه خسارتی از زلزله گزارش نشده است.

فخاری اشرفی تاکید کرد: هلال‌احمر مازندران کماکان در تمام شعب و پایگاه‌ها در آماده‌باش کامل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار