وزیر آموزش و پرورش:

۵٣٠ گروه جهادی برای کمک به تحقق عدالت تربیتی شناخته شده که با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند / فیلم

اصفهان (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت بیش از ۵٣٠ گروه جهادی برای کمک به تحقق عدالت تربیتی شناخته شده و با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۸۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
۵٣٠ گروه جهادی برای کمک به تحقق عدالت تربیتی شناخته شده که با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند / فیلم

وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا گفت: «اقداماتی که امروز انجام شد، از صبح در خمینی شهر جلسه ای پیرامون نیازهایی که در شهرستان بود و توانمندی هایی که وجود دارد برگزار شد. تصمیماتی برای تکمیل فضای آموزشی، پرورشی گرفته شد، همچنین در جریان کمبود نیروی انسانی قرار گرفتیم که قرار شد سال آینده آن را تامین کنیم.»

یوسف نوری افزود: «در شهر اصفهان نیز خدمت عزیزان در جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی بودیم. تاکنون بیش از ۵٣٠ گروه جهادی برای کمک به تحقق عدالت تربیتی شناخته شده و با آموزش و پرورش همکاری می کنند. بخش اعظمی از اینها درون خود آموزش و پرورش هستند. تعدادی نیز از دانش آموزان، دانشجویان و معلمان عزیز هستند که جا دارد همینجا از این عزیزان تشکر کنم که با ارائه خوب و اقدامات بسیار شایسته در حوزه های نرم و سخت، آموزش و پرورش را مدد می رسانند.»

وی تاکید کرد: «جلسه بعدی ما جشنواره خیرین مدرسه ساز است که خوشبختانه استان اصفهان جهش بسیار خوبی را در سال گذشته داشته و مسیر خوبی را تعیین کرده که در حضور این عزیزان هستیم تا ببینیم چه مقدار از مشکلات فضاهای آموزشی برطرف می شود. در این مدت تلاش‌هایی انجام شده و جهت گیری ها از جمله ساخت هنرستان در جوار صنعت که شروعش از اینجا بود و ایده بسیار خوبی هم بود، آغاز شده است. جا دارد به عنوان یک ایده بدیع از شما تشکر کنم. انشالله در این جلسه خیرین محترم مشارکت خواهند داشت و ما هم همپای خیرین عزیز در راستای جبران این نقیصه ها تلاش خواهیم کرد.»

در ادامه سید احمد امامیه، مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه استان اصفهان پس از تبریک ولادت حصرت زهرا عنوان کرد: «ما از خیرین بزرگوار تشکر می کنیم که در راستای اهداف عالی آموزش و پرورش تلاش می کنند. خیرین بزرگوار ما همیشه در صحنه حاضر بوده اند. با مشارکت در امور خیر، مخصوصا امر مدرسه سازی کمک شایانی را می توانند به اهداف آموزش و پرورش داشته باشند. قطعا فصای خوب و شادابی که مدارس می تواند داشته باشد و کلاس‌های وسیع و امکانات خوب و نو می تواند در کیفیت سطح آموزش و پرورش تاثیرگذار باشد. بنابراین خیرین عزیز ما بصورت مستقیم و غیرمستقیم می توانند نقش بسیار عمده و تاثیرگذاری در ارتقای سطح کیفی و کمی آموزش و پرورش داشته باشند.»

دانش آموزان خبرنگار: هستی جعفری، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار