امام جماعت مدرسه نمونه دولتی ارشاد قرچک گفت:

گرایش دانش‌آموزان به سوی نماز جماعت، نیازمند فراهم نمودن شرایط و امکانات مناسب در مدرسه است

قرچک(پانا)- امام جماعت مدرسه نمونه دولتی ارشاد قرچک، آشنایی و مأنوس‌نمودن دانش‌آموزان با فریضه الهی نماز و ترغیب آنان به شرکت در نماز جماعت را نیازمند فراهم نمودن شرایط و امکانات مناسب در مدرسه دانست، که سبب گرایش دانش‌آموزان به سوی نماز جماعت می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۸۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
گرایش دانش‌آموزان به سوی نماز جماعت، نیازمند فراهم نمودن شرایط و امکانات مناسب در مدرسه است

حجت‌الاسلام سعید نازپرور با بیان اهمیت نماز جماعت به پانا گفت: «نماز مهم‌ترین عبادت و بهترین سپاس انسان از خالق هستی است. نماز به‌مثابه پلی برای نیل انسان‌ها به اوج کمال مطلق و یکی از اساسی‌ترین ارکان دین، حیات جوامع بشری است. اگرچه نماز دارای اهمیت بسیاری است اما نماز جماعت با فضیلت‌ترین عبادات شمرده‌ شده است.»

وی در ادامه اظهار کرد :« با توجه به اینکه مدرسه جایگاه تعلیم و تربیت است و کودکان و نوجوانان بیشترین و فعال‌ترین دوران زندگی خویش را در مدرسه سپری می‌کنند، آشنایی و مأنوس نمودن آنان با این فریضه الهی و ترغیب آنان به شرکت در نماز جماعت، نیازمند فراهم نمودن شرایط و امکانات مناسب در مدرسه است، که سبب گرایش دانش آموزان به سوی نماز جماعت می‌شود.»

امام جماعت مدرسه نمونه دولتی ارشاد قرچک، با بیان اینکه نماز جماعت آثار بسیار زیادی دارد خاطر نشان کرد:« نماز جماعت آثار فراوانی دارد، از جمله برپایی فریضه های دینی به صورت دسته جمعی، نزدیکی دلها و تقویت روح، عامل نظم و انضباط ، صف بندی و وقت شناسی است.»

دانش‌آموز خبرنگار: آیسان عباسی وند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار