مدیرآموزش و پرورش شهرستان بیرجند:

مربیان برای جذب دانش‌آموزان به نماز از ابزارهای تشویقی استفاده کنند

بیرجند (پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت معلمان و مربیان پرورشی باید از ابزارهای تشویقی و بدون اجبار و زور در جهت ترغیب دانش‌آموزان به نماز جماعت استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۷۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
مربیان برای جذب دانش‌آموزان به نماز از ابزارهای تشویقی استفاده کنند

مجید بهدانی با حضور در نماز جماعت دبستان علامه حلی بیرجند گفت: خانواده نقش مهمی در آموزش نماز و الگو بودن برای فرزندان خود دارند و از طرفی مدرسه باید با ایجاد کارکرد‌ها، فعالیت‌ها و جاذبه‌های موثر هوشمندانه به جذب دانش‌آموزان بپردازد و آن‌ها را با خود همراه کند.

وی با بیان اینکه نماز جماعت در مدارس عامل پیوند نماز و دانش‌آموز است خاطرنشان کرد: تمامی کارکنان مدارس، به ویژه مربیان و معاونین‌ پرورشی باید زمینه‌ لازم جهت برگزاری نماز جماعت در مدارس را حتی با تعداد نفرات کم، مهیا کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: عوامل زیادی در جذب دانش‌آموزان برای شرکت در نماز جماعت موثر هستند. از جمله می توان به حضور مسئولین در نماز جماعت مدارس، احترام و شخصیت دادن به دانش آموزان، نشاط‌ آفرینی فرهنگی و اعتقادی در مدارس، ایجاد رابطه قوی دینی بین معلم و دانش آموز، وجود نماز‌خانه‌های جذاب در مدارس، اجرای مسابقات مختلف در خصوص نماز و اهدای جوایز به دانش آموزان بین دو نماز اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار