انتصاب معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور شهرستان‌های سازمان دانش‌آموزی فارس

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس همزمان با میلاد حضرت زهرا (س)، طی حکمی سحر خادمی را به سمت معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور شهرستان‌های این سازمان منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور شهرستان‌های سازمان دانش‌آموزی فارس

مرتضی کریمی امروز در این جلسه معارفه، با اشاره به رویکرد تحولی سازمان و اهمیت توجه به شهرستان‌ها، گفت: خرسندیم که در ایام میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن، شاهد انتصاب یکی از بانوان فرهیخته فرهنگی هستیم و امیدواریم با ایجاد این معاونت شاهد ادامه روند تحولی در فعالیت‌های مناطق و شهرستان‌ها باشیم.

وی افزود: استان فارس دارای ۵۹ منطقه آموزش و پرورش است که با توجه به حجم فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی و تاکید رویکرد تحولی سازمان بر دانش‌آموز محوری فعالیت‌ها، این معاونت نقش موثری در بهبود فعالیت‌ها و تحقق اهداف سازمان برعهده دارد.

در یک سال اخیر دور جدید فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی حدود نیمی از مدیران سازمان دانش‌آموزی مناطق از بین بانوان فرهنگی جوان انتخاب شده است و میانگین سنی مدیران سازمان دانش‌آموزی ۱۵ سال جوان‌تر شده است.

سحر خادمی فرهنگی جوان ۲۸ ساله، دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی است و پیش از این کارشناس مسوول فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس را برعهده داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار