در گردهمایی سالانه مسولان سازمان دانش‌آموزی فارس در شیراز انجام شد:

رونمایی از افق‌نگار برنامه راهبردی سه ساله سازمان دانش‌آموزی فارس

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس، با تاکید بر رویکرد تحولی این سازمان در تداوم فعالیت‌های دانش‌آموزی گفت در راستای رسالت تربیت اجتماعی دانش‌آموزان در یک سال گذشته با ترسیم یک مدل تربیت تحولی مبتنی بر سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب، برنامه‌های سازمان را دنبال کردیم و امروز شاهد رونمایی از افق نگار راهبردی 3 ساله سازمان دانش‌آموزی استان هستیم.

کد مطلب: ۱۳۳۹۴۱۵
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از افق‌نگار برنامه راهبردی سه ساله سازمان دانش‌آموزی فارس

مرتضی کریمی با اشاره به پیشتازی جوانان انقلابی در سرنگون کردن نظام شاهنشاهی در سال 57، گفت: این پیشتازی در مسیر بندگی خدا را تحسین می‌کنیم و در همین راستا و در باب ضرورت و اهمیت پیشتاز شدن در درگاه حق همین بس که خداوند ما را به سبقت گرفتن از یکدیگر در امر خیر توصیه می کند و پیشتازی را برای ما یک الگو معرفی می‌کند.
وی با اشاره به پیشتازی مربیان و دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی در تمامی برنامه‌ها، ادامه داد: به جرات می‌توان گفت اگر بنا در تحول در سیستم تعلیم و تربیت داریم سازمان دانش آموزی در ارائه مدل تحولی بر مبنا بیانیه گام دوم انقلاب و سندتحول بنیادین و نقشه مهندسی فرهنگی میتوان الگو ارائه کند.
کریمی از علاقه دانش‌آموزان و مربیان این سازمان به فعالیت‌های تشکیلاتی به عنوان یکی از نقاط قوت این سازمان یاد کرد و افزود: دانش‌آموز محوری، باور و اعتقاد ما در اجرای تمام فعالیت‌ها است که در عمل محقق شده است و امروز دانش‌آموزان عضو مجلس دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا و دانش‌آموزان پیشتاز ما با علاقه و اشتیاق بسیار در تمام برنامه‌ها و فعالیت‌ها به عنوان برنامه ریزان اصلی حضور دارند.
رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس با اشاره به اینکه تمام فعالیت‌های سازمان مبتنی بر اندیشه‌ها و آرمان‌های عزیز انقلاب اسلامی دنبال می‌شود، گفت: در این راستا با تلاش شبانه‌روزی و در یک برنامه‌ریزی مستمر کتاب افق نگار راهبردی ۳ ساله سازمان دانش‌آموزی تدوین شده است و امروز با حضور مسوولان سازمان دانش‌آموزی مناطق و شهرستان‌های استان ارائه و رونمایی شد.
وی ادامه داد: «اگر می گوییم سازمان مستعد پیشتاز شدن در ارائه مدل تربیت تحولی است به پشتوانه مربیان علاقمند و توانمند است که در یکسال گذشته با برگزاری یادواره‌های شهدا در مناطق مختلف استان، ویژه برنامه های دختران حاج قاسم، دختران بانوی بهشت، پسران آفتاب و از تبار قاسم و.. در کنار برنامه های بنیادین توانسته‌اند‌ کارنامه ارزشمندی از خود برجای بگذارند.»
وی افزود: «در مناطق و شهرستان‌های ما کارهای ارزشمندی با دستان خالی انجام شده است و افتخار آن بر مدال‌هایی است که مبتنی بر فضیلت‌های سازمان دانش‌آموزی بر آموزش و پرورش آویخته شده است.»
کریمی گفت: امسال علی‌رغم تمام ضعف‌های سامانه کشوری جذب ، شاهد جذب حداکثری دانش‌آموزان بودیم که این نشان دهنده جدیت دانش‌آموزان ما برای حضور در این فضای تربیتی است.

لازم به ذکر است برنامه سه ساله سازمان دانش آموزی شامل شش عنوان شور و نشاط، سواد پلاس، نوجوانان حرم، میدان ۲ پینگ‌، قهرمان من و مدرسه پیشتاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار