رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش:

شبکه‌سازی مهم‌ترین راهکار برای افزایش بهره‌وری بزرگترین مجموعه اطلاع‌رسانی کشور است

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی گفت مدیران روابط عمومی باید به فضای رسانه‌ای کشور مسلط باشند و به‌عنوان مشاوران ارشد مدیران سازمان، فضای رسانه‌ای کشور را برای آنان تصویر کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۷۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
شبکه‌سازی مهم‌ترین راهکار برای افزایش بهره‌وری بزرگترین مجموعه اطلاع‌رسانی کشور است

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مصطفی بابایی در جمع مدیران روابط عمومی‌های مناطق ۲۲ گانه آموزش‌وپرورش استان هرمزگان با توجه به اهمیت و جایگاه روابط عمومی گفت: با همراهی رسانه‌ها می‌توانیم از مسائل و مشکلات عبور کنیم و همراهی رسانه‌ها برای پیشبرد کارها ضروری و دارای اهمیت است.

وی با اشاره به توجه وزیر آموزش‌وپرورش به روابط عمومی و نقش اثربخش آن افزود، روابط عمومی‌ها به‌عنوان مشاور مدیران سازمان، اهمیت زیادی در نقش‌آفرینی و پردازش رسانه‌ای در مسائل مختلف دارند، لذا مدیران روابط عمومی در نقش مشاوران ارشد مدیران سازمان، فضای رسانه‌ای کشور را تصویر کنند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی افزود: در حوزه روابط عمومی یک‌لحظه غفلت باعث سوءاستفاده دشمن خواهد بود، لذا قبل از آنکه فرصت‌ها به افسوس تبدیل شوند باید هوشمندانه و باذکاوت با طراحی رسانه‌ای وارد عمل شویم.

وی تدوین محتوای اثربخش را مهم‌ترین عامل موفقیت دانست و گفت: اولویت اصلی مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی، معرفی ظرفیت عظیم آموزش‌وپرورش و انعکاس اخبار، استعدادها، توانمندی و دستاوردهای آموزش و پروش است.

در ادامه این سفر بابایی در نشست با اصحاب رسانه هرمزگان گفت: آموزش‌وپرورش با داشتن ۱۶ میلیون دانش‌آموز و فرهنگیان شاغل و بازنشسته، بزرگ‌ترین شبکه اطلاع‌رسانی کشور و دولت محسوب می‌شود.

وی بابیان این‌که راهبرد اصلی روابط عمومی اقناع‌سازی و نشر دستاوردها و موفقیت‌های جامعه و دولت است، اظهار کرد: بر اساس این راهبرد باید در قالب بزرگ‌ترین شبکه اطلاع‌رسانی کشور پاسخگوی ذینفعان و مخاطبان خود باشیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی گفت: در حوزه روابط عمومی باید نگاه یکپارچه و کلان به مسائل سازمان داشت و با تشکیل شبکه و زنجیره به‌عنوان یکی از مؤثرترین شبکه‌های اطلاع‌رسانی کشور به‌صورت سریع و دقیق عمل نماییم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار