مهارت‌های اقناعی بر پویایی و کیفی خبر‌ها می افزایند

بوشهر(پانا) - رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت دانش‌آموزان خبر‌نگار با یاد گیری مهارت‌های اقناعی و کاربردی بر پویایی و کیفی خبرها می‌افزایند .

کد مطلب: ۱۳۳۵۹۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مهارت‌های اقناعی بر پویایی و کیفی خبر‌ها می افزایند

مصطفی بابایی در گفتگو با پانا اظهار کرد: دانش آموزان با یادگیری مهارتهای اقنایی و کاربردی سطح میزان فعالیت های خبری و تصویری خود ارتقا می دهند . بطوریکه فرا گیری هر مهارتی مفید بر پویایی دانش آموزان می افزاید.

بابایی گفت: توجه به ارزش های خبری در پانا موجب می شود که خبرنگاران با شناخت و فهم بهتر نسبت به خبر و ارزش آن ، مهارتهای لازم را کسب کنند.

بابایی افزود: دانش آموزان خبرنگار با رعایت دقت ،سرعت ، صحت و زمان بهتر می توانند اخبار و اطلاع رسانی بهنگام را انجام دهند .

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: دانش آموزان با روحیه پرسشگری و جستجو گری می توانند نقش مهم و کلیدی در انعکاس رویدادهای درون یا برون مدرسه داشته باشند .

بابایی گفت: منعکس کردن خبرهای بروز و نمایان کردن آن خبرها در قالب عکس نشان دهنده اهمیت و حساسیت کار خبرنگار پانا در عرصه رسانه است .

بابایی خاطر‌نشان کرد: در دولت سیزدهم خبرگزاری پانا به عنوان یکی از ظرفیت های مهم رسانه ای در آموزش و پرورش تقویت می شود . همچنین اقناع سازی راهبردی و شبکه سازی رویکردی مهم در وزارت آموزش و پرورش است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار