آمادگی‌ حداکثری مدیریت شهری برای بارش‌های زمستانه

تهران (پانا) - مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران در سومین نشست ستاد مدیریت بارش، بر لزوم آمادگی بیش از پیش اعضای این ستاد برای کنترل و مدیریت بارش‌های زمستانه تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی‌ حداکثری مدیریت شهری برای بارش‌های زمستانه

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران؛ مهدی گلشنی در این جلسه با تاکید بر لزوم آمادگی هرچه بیشتر اعضای ستاد برای کنترل وضعیت در روزهای بارانی پیش‌ِرو، گفت: شناسایی به‌موقع نقاط آسیب‌ در ایام بارش و رفع فوری مشکل از اهمیت و ضرورت ویژه‌ای برخوردار است.

رییس ستاد مدیریت بارش با اشاره به اینکه برخورداری و دسترسی به ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام بارندگی از جمله حقوق شهروندی است، اظهار کرد: با وجود برخی محدودیت‌های موجود، تنظیم برنامه زمان‌بندی ویژه ساعات بارندگی در بخش‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی و اطلاع‌رسانی دقیق آن به مردم یکی از تکالیف اصلی این ستاد است.

گلشنی با یادآوری اهداف سه‌گانه ستاد مدیریت بارش بر ضرورت رسیدگی به تجهیزات ترافیکی، تأکید کرد و افزود: اولین ابزار کنترل ترافیک شهر هوشمند، دوربین‌های نظارتی است و با توجه به نقش آنها در رفع گره‌های ترافیکی، بررسی، تعمیر و رفع مشکل این دوربین‌‌ها در ساعات بارندگی باید هر چه سریع‌تر انجام گیرد و رعایت ایمنی، آشکارسازی صحیح و شناسایی به موقع نقاط پرازدحام و حساس، اولویت بعدی این ستاد است.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران همچنین بر ضرورت همفکری و هم‌افزایی بیشتر معاونت حمل و نقل و ترافیک با معاونت‌های خدمات شهری و فنی و عمرانی شهرداری تهران، تأکید کرد و گفت: اعضای این ستاد باید موضوعات مشترک با این دو معاونت را از قبل، احصاء، اعلام و بررسی کنند تا در ایام بارندگی هماهنگی‌های لازم به این منظور انجام شده باشد.

در سومین جلسه ستاد مدیریت بارش، سرهنگ محمدرضا محمودوند نماینده پلیس راهور، محمدرضا شیخ‌بهائی معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک و دیگر اعضای این ستاد شامل معاونان حمل و نقل و ترافیک مناطق 22 گانه و مدیران و نمایندگان سازمان‌ها و شرکت‌های این معاونت حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار