صدور بیانیه کنگره همفکری بسیج دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی

مشهد (پانا) - کنگره همفکری بسیج دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی به مناسبت سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد
صدور بیانیه کنگره همفکری بسیج دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله قاصم الجبارین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند. آیه ۱۶۹ سوره آل عمران.

بی شک در طول تاریخ و در میان اقوام و ملل مختلف، انسان های پاک سرشتی بوده اند که پا بر هوای نفس خویش گذاشتند و با حق طلبی و عدالتخواهی به مقابله با تفکرات شرک آلود زمانه خود پرداختند اسم آنها در قلب انسان های آزاده جاودانه خواهد ماند.
حاج قاسم عزیز ما یک قهرمان واقعی برای ملت ایران بوده و است، قهرمانی که در هیچ کجای این کره خاکی حتی شبیه به آن هم وجود ندارد، مگر اینکه آمریکایی های جنایتکار در هالیوود یک فیک آن را برای خودشان بسازند.
کاری که در این مدت گذشته انجام دادند تا با فضاسازی رسانه ای به ملت و نسل جوان ضربه وارد کنند و جوانان ایرانی را نسبت به آینده ناامید کنند!
البته ملت ایران و جوانان ما نشان دادند که دانش آموخته مکتبی هستند که اجازه دخالت بیگانگان در امور داخلی و تجزیه طلبی ایران را نخواهند داد.
مکتب سلیمانی به ما درس ولایت داده، درس وطن دوستی، اتحاد، شجاعت، غیرت و شهادت داده است. ما جوانان پای این مکتب جان فشانی برای امام اُمّت و برای مردم را فرا گرفتیم و این بشارت را به تمام آزادی خواهان جهان خواهیم داد که نسل چهارم انقلاب اسلامی ایران با بهره گیری از مکتب حاج قاسم و با رهنمود های فرمانده کل قوا نظم جدیدی را در جهان رقم خواهد زد.
ما دانش آموزان خراسان رضوی ضمن محکومیت جنایت آمریکایی ها در عراق در سومین سالگرد حاج قاسم عزیز بار دیگر با فرمانده شهیدمان بیعت می کنیم و عهد میبندیم با کمک،اتحاد و همدلی جبهه مقاومت انتقام سختی از عاملان این جنایت بگیریم، که قطعا خون‌بهای سید شهدای مقاومت اخراج امریکایی ها از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی است!

والسلام علیکم و رحمه‌الله»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار