مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین:

برگزاری بیش‌از ۵۰۰ برنامه قرآنی برای دانش‌‌آموزان در ماه مبارک رمضان

قزوین (پانا) - مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین گفت همزمان با آغاز فعالیت مدارس در سال جدید و تقارن آن با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، در بیش‌از ۵۰۰ مدرسه برنامه و فعالیت قرآنی اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۱۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری بیش‌از ۵۰۰ برنامه قرآنی برای دانش‌‌آموزان در ماه مبارک رمضان

ابراهیم رسولی‌فر، مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه استان قزوین گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بندگی و عبادت و همچنین آشنایی دانش‌آموزان با معارف قرآنی و اندیشه‌های اسلامی است و برنامه‌های متنوع و خوبی تدارک دیده شده و در حال اجرا است.

وی بیان کرد: برگزاری جلسات جزء‌خوانی قرآن، حضور دسته جمعی دانش‌آموزان در نمازجمعه، بیان احکام ویژه نوجوانان، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری نماز جماعت، اجرای کلاس‌های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن، اجرای گروه‌های سرود، ختم صلوات، برگزاری کمک‌های مومنانه و تجلیل از قاریان و حافظان قرآن از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری خود دانش‌آموزان در سطح مدارس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و معاونت پرورشی، جشن روزه اولی‌ها در سطح مدارس منتخب اجرا خواهد شد، تصریح کرد: دانش‌آموزانی که برای اولین سال موفق به روزه‌داری شده‌اند، ضمن برگزاری جشن از آنها تجلیل و تقدیر خواهد شد.

این مسئول با اشاره به گروه‌های سرود و همخوانی قرآن عنوان کرد: به لطف خدا ظرفیت‌های خوبی در استان در خصوص راه‌اندازی و فعالیت گروه‌های سرود و همخوانی قرآن کریم وجود دارد که با شناسایی و معرفی آنها به برنامه تلویزیونی ماهرخ شاهد حضور این گروه‌ها در برنامه ‌های سیمای استان هستیم.

رسولی فر تاکید کرد: قلب دانش‌آموزان پاک و نورانی است و همین موضوع باعث شده تا استقبال خوبی از برنامه‌های قرآنی در سطح مدارس انجام شود که ما نیز باتوجه به این اصل مهم در تلاشیم تا به شکل ویژه‌تری برای اجرای برنامه‌های قرآنی گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار