مدارس ابتدایی ١٠ شهر اصفهان فردا تعطیل است

اصفهان(پانا) -– مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از تعطیلی مدارس مقطع ابتدایی ۱۰ شهرستان استان اصفهان فردا ۹ دی ماه بر اثر آلودگی هوا خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس ابتدایی ١٠ شهر اصفهان فردا تعطیل است

منصور شیشه فروش مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به تشکیل کارگروه وضعیت اضطرار آلودگی هوا در استانداری اصفهان اظهار داشت: بر اساس مصوبه این کمیته فردا شنبه ۱۰ دی ماه مقاطع پیش دبستانی، مهدهای کودک، مدارس استثنایی و مدارس ابتدایی مناطق ۶ گانه شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر و فولادشهر و سجزی تعطیل اعلام شد.

وی افزود: امتحانات مقطع متوسطه به قوت خود باقی خواهد ماند و در زمان مقرر برگزار خواهد شد

شیشه فروش تاکید کرد : همچنین با توجه به پیش بینی استمرار این شرایط تا اخر دی ماه و بمنظور کاهش ترافیک و انتشار الاینده های خودرویی طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان از ساعت 8 صبح الی13 و 16 الی21 تا پایان دی ماه اجرایی می شود.

وی تصریح کرد : همچنین توصیه به عدم ورزش در فضای باز، استفاده از ماسک، کاهش تردد در هسته های مرکزی و پر ترافیک شهرها، ممنوعیت هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش الودگی شود، عدم فعالیت کوره های اجر و گچ و فعالیت های خاکبرداری، کاهش و عدم فعالیت واحدهای الا ینده شناسایی شده در محدوده های مسکونی با نظارت محیط زیست از دیگر موارد مصوب کمیته بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار