شهردار اصفهان:

آنچه که ما داریم ؛ در پرتو شهدا و فداکاری آنها بوده است / فیلم

اصفهان(پانا) - علی قاسمزاده شهردار اصفهان گفت حضور مردم در این تشییع نشان از قدرشناسی است ، نشان از این است که کماکان به ارزش‌ها پایبندند و قدردان شهدایی که در دوران دفاع مقدس امنیت این کشور را تضمین کردند؛ هستند .

کد مطلب: ۱۳۳۴۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
آنچه که ما داریم ؛ در پرتو شهدا و فداکاری آنها بوده است / فیلم

علی قاسمزاده شهردار اصفهان گفت: حضور مردم در این تشییع نشان از قدرشناسی است ، نشان از این است که کماکان به ارزش ها پایبندند و قدردان شهدایی که در دوران دفاع مقدس امنیت این کشور را تضمین کردند هستند .

در ادامه حجت الاسلام ابطحی گفت: شهدا گل هستند و در هر فضایی که وارد می شوند آن فضا را معطر می کنند مخصوصا این شهدای عزیز گمنام که مظلومانه به شهادت رسیدند و بعد از سالیان سال به میهن خود و به آغوش،مردم و خانواده های خود باز می گردند طبیعتا فضای جامعه را متحول می کند .

وی افزود: مردم ما چون خودشان را مدیون شهدا می دانند ، آنچه که ما داریم ، از امنیت ، از عزت ، از سربلندی ، از شرافت همه و همه در پرتو شهدا و فداکاری شهدا بوده است .لذا مردم بعنوان یک تکلیف بر خود لازم می دانند که برای شهدا به میدان بیایند . همه و همه می دانند مدیون شهدا هستند و حیات ما وابسته به این شهداست. ما امروز آنچه که داریم به برکت همین شهدای عزیز هست ، مردم ما به عنوان یک ادای دین در تشییع حضور پیدا می کنند.

خبرنگاران :هستی جعفری، ستایش صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار