رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اعلام کرد:

مرحله نهایی مسابقات فرهنگی و هنری در سال جاری به صورت حضوری برگزار می‌شود

شهریار (پانا) - رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از برگزاری حضوری مرحله نهایی مسابقات سراسری فرهنگی و هنری در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مرحله نهایی مسابقات فرهنگی و هنری در سال جاری به صورت حضوری برگزار می‌شود

فرحناز پور‌بخشی در دوره آموزشی توجیهی مربیان و مشاوران جدید‌الاستخدام در شهریار، گفت: طی دو سال اخیر به دلیل محدودیت‌های کرونایی، مسابقات فرهنگی و هنری به صورت مجازی برگزار می‌شد، اما از امسال طبق روال سال‌های قبل از کرونا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقات فرهنگی هنری در دوره متوسطه اول تا سطح استان و مسابقات فرهنگی هنری متوسطه دوم تا سطح کشور ادامه پیدا می‌کند.

رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تصریح کرد: امسال فرهنگیان می‌توانند نیز در مسابقه پرسش مهر شرکت کنند، عنوان پرسش مهر فرهنگیان در سال ۱۴۰۱ برای فرهنگیان «برای افزایش بهره‌وری در آموزش و پرورش چه اقداماتی باید انجام شود؟» درنظر گرفته شده است.

پوربخشی در پایان صحبت های خود به مربیان و معاونین پرورشی جدید و استخدام توصیه کرد مسابقات فرهنگی هنری را به صورت کامل به دانش آموزان ارائه و توضیح دهند، زیرا مسابقات فرهنگی و هنری دارای بخش‌های آموزشی بسیار زیادی است که این امر قدم بزرگی در شناسایی استعدادهای دانش آموزان است.

خبرنگار: علی عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار