امام جمعه صفادشت تأکید کرد:

حجاب، بهانه دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف است

ملارد (پانا) - امام جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز بیان کرد حجاب بهانه دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف است.

کد مطلب: ۱۳۳۳۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
حجاب، بهانه دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف است

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبرو، امام جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز جمعه بیان کرد: روزگاری در رژیم پهلوی روزانه ۶‌میلیون بشکه نفت بدون تحریم فروخته می‌شد، اما بسیاری از مناطق، از داشتن آب لوله‌کشی محروم بودند.

وی ضمن اشاره به پیشرفت روزافزون کشور ایران پس از انقلاب ادامه داد: صفادشت جزء کوچکی از کشور ایران است، ۲۵ سال گذشته یکی از فقیرترین و محروم ترین خطّه بوده و قبل از انقلاب هم وضعیت بدتری داشته، اما امروز تبدیل به یک شهر برقرار شده و قوت قلب تهران محسوب می‌شود.

خوبرو افزود: در نقاط مختلف کشور ایران، پیشرفت و آبادانی با این حجم از تحریم‌ها بوجود آمده، طبیعی است که دشمن خشمگین باشد، طبیعی است که حجاب را بهانه کند تا جلوی پیشرفت کشور را بگیرد.

امام جمعه صفادشت تصریح کرد: در همین چند روز اخیر کمیسیون مقام زنان سازمان ملل، عضویت ایران را در این سازمان حذف کرد، کسانی که زنان را به عنوان ملعبه برای مردان هوس‌باز قرار داده‌اند، اکنون مدافع حقوق بانوان شده‌اند، در سازمان ملل آمارهای مربوط به زنان وجود دارد، در عصری هستیم که نمی‌شود چیزی را نهان قرار داد سازمان ملل اعلام کرده است که قبل از انقلاب کم‌سوادترین زنان جهان، ایرانی بوده‌اند اما امروز می‌بینیم یکی از با سوادترین گروه زنان در سطح جهان، زنان ایرانی ما هستند.

دانش‌آموز خبرنگار: محمدپارسا رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار