رئیس اداره حراست آموزش‌وپرورش شهرستان‌های استان تهران:

مدیران مدارس در ایجاد فضایی دور از تنش برای تحصیل دانش‌آموزان زحمات زیادی را متقبل شدند

ملارد (پانا) - رئیس اداره حراست آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران گفت مدیران و کادر اجرایی مدارس در ایجاد فضایی آرام و به دور از تنش برای تحصیل دانش‌آموزان زحمات زیادی را متقبل شدند.

کد مطلب: ۱۳۳۳۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس در ایجاد فضایی دور از تنش برای تحصیل دانش‌آموزان زحمات زیادی را متقبل شدند

مهدی حیدری، رئیس حراست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از تلاش‌های شبانه روزی مدیران و کادر اجرایی مدارس تقدیر و تشکر کرد و گفت: مدیران و کادر اجرایی مدارس در ایجاد فضای آرام و به دور از تنش برای تحصیل دانش‌آموزان تلاش‌های زیادی را متقبل شدند و این همت بلند در خور تقدیر است.

وی همراهی اولیا با مدارس را زمینه‌ساز رشد فکری و اجتماعی دانش‌آموزان دانست و تصریح کرد: همواره همکاری مثبت اولیاء با مدرسه در پیش‌برد اهداف آموزش و پرورش موثر بوده است.

این مقام مسئول معلم را اصلی‌ترین عنصر تعلیم و تربیت خواند و گفت: فعالیت معلم به عنوان اصلی‌ترین عنصر تعلیم و تربیت، برای دانش‌آموزان به مانند چراغ و روشن‌کننده راه است، که مستقیم بر روی آنان تاثیر می‌گذارد و به مسیر صحیح هدایت می‌کند.

حیدری با بیان این موضوع که معتقدیم مسائل داخلی آموزش و پرورش توسط فرهنگیان و با همکاری اولیاء و دانش‌آموزان قابل حل است، افزود: حراست اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران آماده دریافت نظرات و پیشنهادات خانواده بزرگ فرهنگیان 21 منطقه تحت پوشش است.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار