آغاز واریز سود سهام عدالت به حساب سهامداران از امروز

تهران (پانا)- واریز مرحله نخست ‎سود سهام‌ عدالت از صبح امروز آغاز شده است و مبالغ سود به‌مرور به حساب سهامداران واریز می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۲۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز واریز سود سهام عدالت به حساب سهامداران از امروز

سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در نخستین روزهای آبان ماه از واریز بخشی از سود سهام عدالت به سهامداران تا پایان پاییز سال جاری خبر داد.

پس از پیگیری مسئولان مبنی بر پرداخت سود سهام عدالت در زمان مقرر، روز گذشته (سه‌شنبه) «مجید عشقی»، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار از واریز سود سهام عدالت به‌صورت علی‌الحساب از امروز (چهارشنبه، 30 آذرماه) خبر داد.

محمد باغستانی مدیرعامل سمات نیز به جزئیات پرداخت مرحله نخست سود سهام عدالت اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به تعاملات خوبی که با شبکه بانکی از 2 سال قبل فراهم شده است، اطلاعات سهامداران در اختیار 19 بانک قرار گرفت تا سودها به حساب سهامداران واریز شود.

مدیرعامل سمات در خصوص مبالغ واریزی به حساب سهامداران سهام عدالت گفت: سهامدارانی که در پرتفوی سهام خود 452، 492 و 532 هزار تومان دارند به‌ترتیب 510، 555 و 600 هزار تومان و افرادی که پرتفوی یک میلیون تومانی در اختیار دارند، مبلغ یک میلیون و 128 هزار تومان سود علی‌الحساب دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه سود علی‌الحساب به حساب هر دو گروه مستقیم و غیرمستقیم مشمولان سهام عدالت واریز می‌شود، گفت: حدود یک میلیون و 730 هزار نفر از سهامداران عدالت همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبه‌رو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) و یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت sahamedalat.ir در فرایند دریافت سود سهام در مراحل بعدی قرار بگیرند.

باغستانی در مورد پرداخت مابقی سود سهام عدالت گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی رایزنی‌های خود را برای دریافت تمام سود مشمولان سهام عدالت انجام خواهند داد و امیدواریم بتوانیم در اواخر اسفندماه امسال باقیمانده سود این گروه از سهامداران را از طریق این شرکت پرداخت کنیم.

بر اساس این گزارش، واریز مرحله نخست سود سهام عدالت از بامداد امروز آغاز شده است و به‌مرور همه سهامداران که شماره شبای بانکی معتبر ثبت کرده باشند سود سهام عدالت خود را دریافت خواهند کرد.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به‌منظور جلوگیری از کلاهبرداری اعلام کرده است: سود سهام عدالت همیشه به‌صورت سجامی برای شما واریز می‌شود و نیاز به مراجعه به هیچ سامانه و یا مکان خاصی نیست.

هرگونه پیامک که حاوی لینکی مبنی بر دریافت سود سهام عدالت باشد کلاهبرداری است؛ بنابراین هرگز این‌گونه لینک‌ها را باز نکنید.

صاحبان سهام عدالت که تاکنون سود سهام عدالت سال‌های گذشته را دریافت نکرده‌اند، با مراجعه به نشانی‌های sejam.ir یا sahamedalat.ir نسبت به ثبت‌نام و احراز هویت در این سامانه اقدام کنند تا سود سهام عدالت خود را دریافت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار