جزئیات فعالیت کمپین واکسیناسیون تکمیلی اتباع غیرایرانی علیه ۳ بیماری

تهران (پانا) - سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت گفت کمپین واکسیناسیون تکمیلی در جمعیت پناهندگان و اتباع غیر ایرانی با هدف ایجاد محافظت در برابر بیماری فلج اطفال، سرخک و کرونا در جمعیت هدف، از دهم دی ماه با مشارکت یونیسف آغاز می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۲۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات فعالیت کمپین واکسیناسیون تکمیلی اتباع غیرایرانی علیه ۳ بیماری

به گزارش وزارت بهداشت، کارگاه کشوری تخصصی اجرایی «ارتباطات خطر و مشارکت اجتماعی» به‌منظور توانمندسازی رابطان سلامت اتباع در کمپین واکسیناسیون تکمیلی در جمعیت پناهندگان و اتباع غیر ایرانی با مشارکت یونیسف، برگزار شد.

دکترفرشید رضایی با اشاره به برگزاری کارگاه کشوری تخصصی اجرایی ارتباطات خطر و مشارکت اجتماعی(RCCE) برای رابطان سلامت اتباع، با رویکرد توانمندسازی آنان در برقراری ارتباط موثر و اقناع ایشان برای برگزاری کمپین پیش رو، افزود: این کارگاه برای نخستین‌بار و در راستای اولویت‌های اصلی نظام سلامت در مقابله با مخاطرات و جلب حداکثری مشارکت مردمی، ظرفیت‌سازی در مدیریت شایعات و تقویت توانمندی‌های همکاران آموزش و ارتقای سلامت کشوری، در وزارت بهداشت برگزار شد.

سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشت وزارت بهداشت برنامه ارتباطات خطر و مشارکت اجتماعی (RCCE) را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ارتقای سلامت در مقابل موضوعات اولویت‌دار سلامت دانست و ادامه داد: این برنامه ترکیبی از کمپین‌های اطلاع‌رسانی، ارتقای سلامت، بسیج اجتماعی، جلب مشارکت مردم و سایر سازمان‌های ذینفع، برقراری ارتباط موثر و مدیریت شایعات است.

وی با اشاره به عناوین مورد بحث در کارگاه برگزارشده، گفت: مبانی و اصول ارتباط موثر و اقناع‌سازی، شناسایی مخاطبان و مدیریت شایعات، اجزای پیام، انجام سناریوهای عملی مصاحبه با مخاطب و جلب مشارکت ذینفعان، مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده در این کارگاه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار