آیین آغازین سیزدهمین جشنواره سراسری تاتر سودای عشق برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم افتتاح رسمی مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره سراسری تاتر بسیج با حضور هنرمندان، دست اتدرکاران و مقامات استانی با حضور در گلزار شهدای بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین آغازین سیزدهمین جشنواره سراسری تاتر سودای عشق  برگزار شد

به گزارش امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی سیزدهمین جشنواره سراسری تاتر بسیج (سودای عشق) با حضور هنرمندان شرکت کننده در جشنواره و برگزار کنندگان و دست اندرکاران این رخداد و همچنین مقامات استانی در گلزار شهدای بوشهر و ادای احترام و نثار گل به مقام شامخ شهیدان، رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

سردار عبدالرضا دشتی جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر در این مراسم در سخنان کوتاهی با خیر مقدم به هنرمندان شرکت کننده در جشنواره سودای عشق و تقدیر از برگزار کنندگان گفت: استان بوشهر با توجه به موقعیت تاریخی در حوزه مقاومت از دیرباز تاکنون بوشهر تبدیل به دارالحماسه کشور شده است. دشتی با اشاره به فعالیتهای گوناگون صورت گرفته در حوزه های مختلف صنایع دریایی نظامی و صادراتی نفتی استان تصریح کرد این پیشرفتها و دستاوردها بستر مناسبی را بوجود آورده تا هنرمندان حوزه های مختلف به ویژه تاتر بتوانند از آن استفاده کرده و قدرت کشور عزیزمان را در قالب های مختلف آثار هنری مطرح کنند. وی همچنین توجه به هنرمندان جوان و ظرفیت سازی در حوزه هنر برای کشف و استعدادهای نهفته در این حوزه و معرفی به جامعه هنری کشور را از فعالیت های اصلی بسیج هنرمندان دانست.
اجرای مراسم آیینی و موسیقی حماسی و سنتی از دیگر بخشهای آیین آغازین جشنواره سودای عشق بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار