پیام دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج خطاب به اصحاب رسانه

تهران (پانا) - سعید نجفیان دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) در پیامی از همراهی و همدلی دست اندرکاران رسانه های جمعی در جریان برگزاری جشنواره قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج خطاب به اصحاب رسانه

به گزارش امور ارتباطات رسانه ای و روابط عمومی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) سعید نجفیان دبیر جشنواره سیزدهم با پایان یافتن این رویداد هنری با ارسال پیامی خطاب به دست‌اندرکاران رسانه‌های جمعی از تلاش اصحاب رسانه در توجه به جشنواره و پوشش گسترده و متنوع این رویداد قدردانی کرد.

متن پیام نجفیان به این شرح است:
«نون والقلم
جهان، با ورود به عصر رسانه‏ ها و شکل‌‏گیرى جامعه اطلاعاتى، دوران جدیدى را آغاز کرده است. در نظام نوین جهانى‏، ما در عصر رسانه ها زندگی می‌کنیم؛ عصری که در آن رسانه‌های گروهی جزء جدایی‌ناپذیر زندگی ما هستند. آنچه که رسانه‌ها به عنوان اطلاعات به ما انتقال می‌دهند، به اشکال مختلف در نحوه زندگی، اندیشه و احساسات ما و حتی فرزندان ماتعیین کننده است.
در چنین جامعه ای، وسایل نوین ارتباط جمعی با تولید و توزیع مطلوب اطلاعات، نقش زیادی در بالا بردن آگاهی‌های گوناگون و ضروری به عهده می‌گیرند و جامعه را در نیل به تعالی و ترقی همه‌جانبه یاری می‌کنند و نقش بی‌بدیلی برای یکپارچگی توسعه فرهنگی جهت تقویت هویت و وحدت ملی بر عهده دارند.
بیش از هشت ماه فعالیت مداوم و تلاش شبانه‌روزی همکارانم در ستاد برگزاری جشنواره سودای عشق به ثمر نمی‌نشست مگر با همیاری و مشارکت اهالی رسانه؛ مشارکتی که ثمره‌اش را در استقبال چشمگیر هنرمندان تئاتر کشور از جشنواره سیزدهم تئاتر سودای عشق از همان مرحله اعلام فراخوان به چشم دیدیم. همدلی رسانه‌ها را در همه شرایط گوناگون لمس کردیم و این همراهی خالصانه و بی‌شائبه همواره به چشممان آمد چه زمانی که مورد نقد قرار گرفتیم و چه مواقعی که تحسین شدیم و هر دو را بر دیده منت گذاشتیم. قدردان زحمات همه عزیزان در رسانه‌های مختلف جمعی هستیم و دست یکایکشان را می‌بوسیم و سر تعظیم بر آستان عزیزشان فرود می‌آوریم و شرمنده‌ایم که نتوانستیم آنگونه که شایسته بود خدمتگزار این بزرگواران باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار