مدیر جشنواره خوارزمی پسران پاکدشت در مراسم نماز جمعه:

پژوهش، اولین قدم برای ایجاد ذهن متفکر و فعال در دانش‌آموزان است

پاکدشت (پانا) - مدیر جشنواره خوارزمی پسران پاکدشت در مراسم نماز جمعه، پژوهش را اولین قدم برای ایجاد ذهن متفکر و فعال در دانش‌آموزان دانست‌.

کد مطلب: ۱۳۳۱۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش، اولین قدم برای ایجاد ذهن متفکر و فعال در دانش‌آموزان است

مراسم معنوی نماز جمعه با حضور مدیر جشنواره خوارزمی پسران پاکدشت، به مناسبت هفته پژوهش و همچنین با حضور دانش‌آموزان از مدارس مختلف شهرستان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

مهران مداح، مدیر پژوهش‌سرای خوارزمی پسران در سخنرانی خود در نماز جمعه این هفته پاکدشت، از اهمیت پژوهش برای دانش‌آموزان سخن گفت و اظهار کرد: پژوهش اولین قدم برای ایجاد ذهن متفکر و فعال در دانش‌آموزان است . نگاه ما به پژوهش دانش‌آموزان نگاه ساده‌ای نیست، بلکه نگاه ما به پژوهش ایجاد نگرشی در دانش‌آموزان برای تفکر بیشتر است.

مداح بیان کرد: این پژوهش و حرکت در مرزهای علم را تا آنجایی باید ادامه دهیم که برای دستیابی به علم روز، دانشمندان سراسر جهان نیازمند به یادگیری زبان فارسی باشند‌، همانطور که به زبان انگلیسی نیازمند هستند. این هدف شاید سخت، اما دور از انتظار نیست.

مدیر جشنواره خوارزمی پسران پاکدشت، در آخر با آرزوی موفقیت برای معلمان و تمام کسانی که قلبشان برای فردای بهتر دانش‌آموزان می‌تپد به صحبت‌های خود پایان داد.

در این مراسم دانش‌آموزان با همراهی معلمان مدارس خود، از مزار شهدا و نمایشگاه مذهبی و اسلامی دیدار کردند و با روند برگزاری و حضور در نماز جمعه نیز آشنا شدند.

دانش‌آموز خبرنگار: هستی سیاوشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار