مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش:

بررسی 12000 شکایت مردمی از ابتدای سال تحصیلی تاکنون

تهران (پانا) - مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت ۱۲ هزار مورد شکایت و مراجعه مردمی در کمتر از سه ماه از آغاز سال تحصیلی از مدارس بررسی شده است.

کد مطلب: ۱۳۳۱۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
بررسی 12000 شکایت مردمی از ابتدای سال تحصیلی تاکنون

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ سید مجتبی هاشمی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در حاشیه همایش تخصصی مدیران کل روسای ادارات، کارشناس مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات قطب ۲ آموزش و پرورش کشور در اصفهان با اشاره به جمعیت بیش از 16 میلیونی دانش‌آموزان که در 122 هزار مدرسه در حال تحصیل هستند و ذکر رقم 12 هزار شکایت ثبتی در سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: بیشتر شکایت‌ها از اخذ پول هنگام ثبت نام و عدم رعایت محدوده بندی در ثبت نام مدارس بوده است.

سید مجتبی هاشمی افزود: در راستای رضایت همگانی، مباحث مرتبط در خصوص فرآیند ثبت نام امسال دانش آموزان در حال بررسی است و با بازخوردگیری مناسبی که صورت گرفته در راستای ارتقای رضایت مندی والدین و دانش آموزان و سهولت در ثبت نام در سال تحصیلی آینده تلاش مضاعفی خواهیم داشت.

وی گفت: دانش آموزان و والدین از طریق سامانه پاسخگویی به شکایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی الکترونیکی https://shekayat.medu.ir می‌توانند شکایت خود را به صورت ناشناس یا با اعلام هویت اعلام کنند، این شکایت‌ها در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی می‌شود.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ریزی برای ثبت نام الکترونیک دانش آموزان گفت: ارزیابی کیفی و رتبه‌بندی مدارس در حال کارشناسی و بزودی اجرای آن آغاز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار