با هدف آگاه سازی و ترویج فرهنگ کتابخوانی

طرح«وقف در گردش کتاب» با جدیت و دقت ادامه دارد

تهران (پانا) - مسئول قرارگاه فرهنگی جهادی حجة‌بن الحسن محله کیانشهر تهران، بیان کرد طرح وقف در گردش با هدف آگاه‌سازی و ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌شود و با جدیت و دقت ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
طرح«وقف در گردش کتاب» با جدیت و دقت ادامه دارد

فاطمه سلیمانی درباره هدف اصلی برگزاری طرح وقف در گردش قرارگاه حجة‌بن الحسن گفت: هدف اصلی اجرای این طرح، ترویج فرهنگ کتابخوانی بود که البته همراه با چند هدف فرعی مانند شرایط افرادی که علاقه به مطالعه دارند اما شرایط تهیه کتاب را ندارند، عنوان شده و سبب شد تا با اجرای این طرح، کتاب ها به صورت رایگان و امانی در اختیار افراد علاقه مند قرار بگیرد.

وی درباره آغاز کار این طرح گفت: طرح وقف در گردش کتاب ها، از اسفند سال گذشته با مشارکت گروه جهادی شهید سید مجتبی علمدار؛ بصورت رسمی با اطلاع رسانی های گسترده تشکیل شد و با حمایت های مردمی و استقبال جوانان و نوجوانان تاکنون ادامه دارد.

سلیمانی درباره معنای سواد در دنیای امروزی گفت: کلمه سواد مانند سابق فقط به معنای توانایی خواندن و نوشتن نیست، بلکه در دنیای امروزی سواد از مطالعه فراوان نشات گرفته و به فردی که مطالعات فراوانی داشته باشد باسواد می‌گویند.

وی در پایان به دنبال‌کنندگان طرح وقف در گردش قرارگاه حجة‌بن الحسن مژده داد با عنایت الهی و حمایت مردم، کتاب‌های داخل طرح را افزایش داده و کُتب درسی و کنکوری را نیز وارد طرح خواهیم کرد.

دانش آموز خبرنگار: محمدامین راست بندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار